نماینده ولی فقیه در مازندران دوام حکومت شیعه را در وجود عالم عامل بیان کرد و گفت: حفظ سنگر اسلام با روحانیون است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، آیت‌الله نورالله طبرسی در همایش بزرگ منادیان وحدت با شعار عزم ملی و مدیریت جهادی، ویژه روحانیت مازندران در مصلای ساری اظهار داشت: اگر امام راحل و روحانیت نبود انقلاب به پیروزی نمی‌رسید.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی شیعه در تمام دنیا بیان داشت: امروز در لبنان، عراق و ... نقش شیعه به‌خوبی ملموس است.

امام جمعه ساری با بیان اینکه در حال حاضر حفظ سنگر اسلام با روحانیون است، افزود: چه مسئله‌ای زیباتر از دعوت مردم به‌سوی حق وجود دارد.

وی دوام حکومت شیعه را در وجود عالم عامل بیان کرد و گفت: اگر عامل نباشیم و گفتار و عمل ما تضاد داشته باشد، این اثرات از بین می‌رود.

آیت‌الله طبرسی با اشاره به لزوم ملی شدن طرح دریا تصریح کرد: یکی از مصیبت‌های ما در ماه مبارک رمضان دریا است و تا زمانی‌ که ملی نشود و بانی پیدا نکند، همین می‌شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به خطر تهاجم فرهنگی غرب تصریح کرد: وجود سایت‌ها، اینترنت و بشقاب سمی نصب شده بر پشت بام‌ها، مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند.

وی با اشاره به اطلاع نداشتن بخشی از مردم با مسائل شرعی، به روحانیون تاکید کرد: با توجه به نزدیکی به ماه مبارک رمضان، احکام باید بیش از پیش گفته شود.

امام جمعه مرکز استان مازندران با بیان اینکه نسل جوان را دریابید، تصریح کرد: دشمن به دنبال نسل آینده است تا انقلاب را از درون نابود کند.

وی اذعان داشت: درحال حاضر، 3 هزار و 964 مسجد، یک‌هزار و 222 بقاع متبرکه، 4 هزار و 900 هیئت‌های مذهبی، 2 هزار و 600 حسینیه، یک‌هزار و 600 روحانی و 3 هزار و 700 مداح در استان مازندران وجود دارد./ش/ن

برچسب ها: حفظ ، سنگر ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.