سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: مهمترین دستاورد جام جهانی برای تیم ملی احترام بین‌المللی است که پیدا کردیم. قبل از رفتن هیچ‌کس فکر نمی‌کرد چنین نتایجی را کسب کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، کارلوس کی‌روش پس از بازگشت به همراه تیم ملی به ایران اظهار داشت: ما بازی‌های خوبی در جام جهانی به نمایش گذاشتیم و می‌توانستیم بهتر نتیجه بگیریم به خصوص مقابل آرژانتین. تمام تلاش‌مان را کردیم تا جایگاه پیراهن تیم ملی و کشور را ارتقاء بدهیم، همان طور که بعد از بازی‌های‌مان در جام جهانی حساب ویژه‌ای روی ما باز کردند.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص خداحافظی‌اش از تیم ملی گفت: در فوتبال خداحافظی وجود ندارد وقتی شما در صلح و صفا هستید، خداحافظی معنا ندارد.

وی در خصوص تصمیماتش گفت: بابت تصمیماتی که بعضی‌ از بازیکنان و مربیان از آنها ناراحت شدند عذرخواهی می‌کنم اما باید قبول کنند که این تصمیمات فوتبالی و برای موفقیت تیم ملی بوده است.

کارلوس کی‌روش با بیان اینکه از وزیر ورزش و جوانان تشکر ویژه‌ای دارد، افزود: وزیر ورزش به عنوان نماینده دولت برای خوشامدگویی زحمت کشید و به فرودگاه آمد. از جانب تک تک بازیکنان و همه اعضای تیم ملی از تمام استقبال کنندگان تشکر می‌کنم و باید بگویم حمایت‌های هواداران بود که باعث شد پرستیژ و غرور فوتبال ایران حفظ شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: ما در ایران رئال مادرید و کورینتیانس نداریم اما عشق و علاقه در ایران وجود دارد که توانستیم این‌گونه در جام جهانی ظاهر شویم.

کی‌روش خاطر نشان کرد: تنها باید از بازیکنان تیم ملی که در جام جهانی حضور داشتند تشکر کنم و علاوه بر آنها تشکر ویژه‌ای از بازیکنانی دارم که در طول این راه سخت با ما همراه بودند و در مقدماتی جام جهانی و اردوها حضور داشتند اما با ما به برزیل نیامدند.

کی‌روش در پایان گفت: مهمترین دستاورد جام جهانی برای تیم ملی احترام بین‌المللی است که پیدا کردیم. قبل از رفتن هیچ‌کس فکر نمی‌کرد چنین نتایجی را کسب کنیم. باید از بازیکنان تیمم که فوق‌العاده بودند، تشکر ویژه داشته باشم.

انتهای پیام/
برچسب ها: کی روش ، فوتبال ، جام جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۲۳ ۰۷ تير ۱۳۹۳
کدوم احترام بین‌المللی؟! بازی با آرژانتینن رو کنار بذاریم چی برای دفاع دارید؟!
ضعیف‌ترین از نظر شوت به دروازه!
ضعیف‌ترین از نظر پاسکاری تیمی!
بیشترین دفاع و کمترین حمله!
این آمار بازیهای جام جهانی ما است!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
مانی مستوفی
۱۳:۴۲ ۰۷ تير ۱۳۹۳
گُه خوردکونکش اجنبی مادرجنده..اگه خداحافظی معنانداره بقول این مرتیکه عوضی مگه خودش نبودکه بخاطرهمین لفظ خداحافظی توسط علی کریمی وسیدمهدی اون دوتاجوون روبه اون نکبت وفلاکت انداخت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟گه بزنن به رگ وریشه خودش وجدوآبادش
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۳:۰۰ ۰۷ تير ۱۳۹۳
بامربیگری کی روش احتمال قهرمانی درجام ملتهای آسیادور از دسترس نیست.
آخرین اخبار