نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: تربیت نیروی جهادی، توانگر و متعهد برای نظام اسلامی باید مورد توجه قرار گیرد.

موید حسینی‌صدر در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: در سالی که توسط مقام معظم رهبری به عنوان « اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» زینت بخشیده شده است، نخبه‌پروری و تربیت نیروهای جهادی باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه باید برای آینده کشورمان در نسل جدید نیروهای علمی، کارآمد و متخصص تربیت شود، اضافه کرد: امکانات مورد نیاز در همه ابعاد اعم از فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و .. باید در اماکن آموزشی فراهم شود.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی تربیت نیروی انسانی توانمند و متدین برای آینده ایران و جهان اسلام باید مورد توجه قرار گیرد، اضافه کرد: مفید و ماندگار بودن آموزش‌ها در روح و جان دانش‌آموزان باید مورد توجه قرار گیرد.

وی استفاده از شیوه‌های جدید آموزشی را مورد تاکید قرار داد و گفت: لازمه این موضوع به‌کارگیری نیروی انسانی توانمند، مربیان مبتکر و آشنا به فنون آموزشی روز است.

وی متذکر شد: برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، آرمان‌های شهدا و انقلاب به دانشمندان، دانش‌آموختگان و مدیرانی هم‌چون شهید احمدی روشن به وفور نیاز داریم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ضمن ارتقای تخصص باید برای متعهد کردن دانش آموزان به نظام و آرمان‌ها باید کوشید، خاطرنشان کرد: توسعه اقتصاد و فرهنگ همراه با لحاظ موازین اسلامی فقط در توان نیروهای متعهد است/س.

برچسب ها: نظام ، خوی ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.