با توجه به بازی‌های جام جهانی که در برزیل انجام می‌شود، بد نیست بدانیم برزیلی‌ها برای لاغر شدن چه کار می‌کنند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،برخی از اسرار کاهش وزن برزیلی‌ها را در اینجا برای شما خواهیم گفت.

ماساژ با شن و ماسه

هیچ کرم ساخته شده‌ای، شلوارهای لاغری، قرص و دارویی موجب از بین رفتن سلولیت‌ها (تجمع چربی) نمی‌شوند و تمام اینها تا حد زیادی تبلیغاتی برای فروش اجناس است اما برزیلی‌ها یک روش باستانی برای لاغر شدن دارند.

مقدار زیادی شن و ماسه برای ماساژ در قسمت‌هایی که دارای سلولیت هستند به آرامی بمالید؛ چربی‌ها تحریک می‌شوند و خون به گردش می‌افتد؛ این کار مانند لایه برداری است و کمک می‌کند تا پوست از شر سلول‌های مرده و ناخالص راحت شود.

رژیم غذایی لاغری

رژیم غذایی که برزیلی‌ها بیشتر استفاده می‌کنند مخلوطی از غلات، حبوبات و گیاهان از جمله سویا، جو و گندم است که می‌توان آنها را با پنیر یا میوه خورد؛ این رژیم غذایی باید همراه با شنا یا ورزشی دیگر باشد.

یکی از ورزش‌های مورد علاقه و محبوب در تمام دنیا و مخصوصاً برزیلی‌ها، شنا کردن است؛ شنا کردن موجب لاغر شدن و سفت شدن بدن می‌شود و می‌توان با شنا کردن به راحتی چند کیلو کم کرد.

مکمل غذایی

مکمل غذایی بسیار مغذی که نسل جدید برزیلی‌ها مصرف می‌کنند دارای فیبر و امگا3 است که می‌تواند در حذف چربی و از بین رفتن سلولیت‌ها کمک کند؛ به کارکرد روده‌ها نیز کمک می‌کند و تقویت کننده سوخت و ساز بدن است.

این رژیم غذایی نامتعادل نیست و بسیار هم مفید است البته باز هم ورزش فراموش نشود.

وعده غذایی

برای یک بدن سالم و زیبا داشتن باید یک رژیم غذایی متعادل داشت و در خوردن زیاده روی نکرد؛ در برزیل وعده‌های غذایی بیشتر برنج با لوبیا قرمز یا سفید است؛ خوشبختانه با توجه به مطالعه‌ای که در آمریکا انجام شد گفته شده مواد غذایی می‌تواند حدود 14 درصد خطر ابتلا به اضافه وزن را کاهش دهد.

بزرگ‌ترین مزیت برنج و لوبیا این است که فیبر دارند و جذب نمی‌شوند و موجب از بین رفتن چربی‌های ذخیره شده می‌شوند.

غذای ملی برزیل، گوشت، برنج و لوبیاست که تمام این مواد در یک مایع گیاهی معطر قرار می‌گیرد.

تحرک

تحرک زیاد و ورزش موجب می‌شود چربی‌ها آب شده و عضلات سفت شوند در نتیجه هیچوقت پوست شما نمی‌افتد و اندامی سالم و زیبا خواهید داشت پس به غیر از ورزش‌های هوازی، سعی کنید روی نوک پا راه بروید، این کار باعث فشار آمدن به ماهیچه‌های پا می‌شود؛ گاهی با سرعت راه بروید تا تحرک بیشتری داشته باشید؛ با انجام مطالب گفته شده کالری می‌سوزد و قلب سالم می‌ماند.

گوآرانا یا وارنا

گوآرانا یا وارنا نوعی گیاه کوچک است که خواص لاغری دارد و شناخته شده است؛ یک جوانه کوچک قرمز رنگ که دارای کافئین است.

در یک دانه گوآرانا دوبرابر یک دانه قهوه، کافئین وجود دارد که موجب سوزاندن چربی می‌شود؛ میزان سوخت و ساز سلول‌ها را افزایش می‌دهد؛ در ضمن این گیاه برای بی خوابی، مشکلات قلبی و اضطراب نیز در مقادیر زیادی استفاده می‌شود اما برای شما که می‌خواهید لاغر شوید می‌توانید آن را با ماست یا کمپوت مخلوط کرده و میل کنید.


انتهای پیام/

برچسب ها: راز ، کاهش ، وزن برزیلی ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار