تیم ملی والیبال ایران امشب در آغاز هفته ششم لیگ جهانی والیبال در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی به مصاف تیم ملی لهستان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم ملی والیبال کشورمان امشب در چارچوب مسابقات لیگ جهانی والیبال از ساعت 21 در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی تهران در مقابل تیم ملی لهستان صف آرایی می کند.

والیبالیست های خوب کشورمان در این دوره از لیگ جهانی که دومین حضورشان محسوب می شود تا به اینجای کار و در مقابل قدرت های برتر والیبال جهان بسیار عالی ظاهر شده اند و نتایج قابل قبولی گرفته اند.

آنها در ابتدای امر به کشور ایتالیا رفتند و در مقابل تیم ملی این کشور 2 بار به میدان رفتند که هر 2 بار با نتیجه مشابه 3 بر صفر مقلوب این تیم قدرتمند شدند اما این آغاز کار بود و زمانی که والیبالیست های کشورمان برای برگزاری دیدارهای بعدی به برزیل سفر کردند به خود آمدند و مقابل برترین تیم والیبال جهان بازی های عالی از خود به نمایش گذاشتند و توانستند قهرمان 9 دوره لیگ جهانی را در خانه اش شکست دهند. در دیدار اول ایران با نتیجه 3 بر 2 مقابل برزیل شکست خورد و یک امتیاز با ارزش از این تیم گرفت اما در بازی دوم با اقتدار موفق شدند این تیم را با نتیجه قاطع 3 بر صفر شکست دهند تا خط و نشانی برای دیگر قدرت های جهانی والیبال بکشند و با 4 امتیاز از برزیل به ایران بازگشتند تا این تیم را این بار در تهران و مقابل هواداران خودی میزبانی کنند.

والیبالیست های ایران موفق شدند این بار در تهران تیم قدرتمند برزیل را در بازی اول با نتیجه 3 بر 2 شکست دهند اما در بازی دوم بازی را با همین نتیجه واگذار کردند تا از 4 بازی مقابل قهرمان جهان 7 امتیاز با ارزش کسب کنند.

حالا نوبت به ایتالیا رسیده بود که به تهران بیاید و مقابل تیم خوب ایران صف آرایی کند. ایتالیایی ها که گفته می شد به دلیل قطعی شدن صعودشان به مرحله نهایی بازیکنان اصلی خود را به تهران نیاورده بودند، مقابل شاگردان اسلوبودان کواچ نتوانستند کاری از پیش ببرند و در بازی اول با نتیجه 3 بر صفر و در بازی دوم با نتیجه 3 بر یک مغلوب ایران شدند تا بدون اینکه از ایران امتیازی بگیرند به کشورشان باز گردند.

حالا در هفته ششم این رقابت ها تیم ملی لهستان به تهران آمده تا 2 بازی را در روزهای جمعه 6 تیر و یکشنبه 8 تیر مقابل تیم ملی والیبال کشورمان برگزار کند.

گفتنی است اگر ایران از این 2 بازی امتیاز کامل یعنی 6 امتیاز را کسب کند صعود خود را به مرحله بعدی رقابت ها جشن خواهد گرفت. کاری که تا به حال در تاریخ والیبال ایران اتفاق نیفتاده است و این امر نیاز به تمرکز و تلاش زیاد والیبالیست های خوب کشورمان دارد.

رویارویی اول این 2 تیم امشب از ساعت 21 در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است بعد از این 2 بازی تیم ملی کشورمان هفته آینده راهی لهستان خواهد شد تا 2 بازی آخر این مرحله را در این کشور با تیم لهستان برگزار کند.

*یک بار دیگر سالن 12 هزار نفری تکمیل شد

سالن 12 هزار نفری آزادی از یک ساعت قبل از شروع مسابقه تکمیل شده و تعداد زیادی از علاقمندان به والیبال نیز در بیرون سالن و مجموعه ورزشی آزادی تهران حضور دارند.

تماشاگران در سالن با فریاد "باز مثل همیشه ایران برنده می شه" خود را برای تشویق ملی پوشان آماده می کنند.

قبل از شروع دیدار تیم های ملی والیبال ایران و لهستان گروه پنج نفره ورزش زورخانه ای برای نمایش به زمین آمدند.

*بازی ساعت 21 آغاز شد

تیم ملی والیبال ایران در این بازی با لباس سفید و تیم ملی لهستان با لباس قرمز بازی می کنند.

*قرمز پوشان لهستان ست اول را پیروز شدند

ترکیب اصلی تیم ایران را در ست اول بازی سعید معروف، شهرام محمودی، محمد موسوی عراقی، فرهاد ظریف،فرهاد قائمی، عادل غلامی و مجتبی میرزاجانپور تشکیل دادند.

بازی با سرویس تیم لهستان آغاز شد و به دلیل خروج توپ از زمین اولین امتیاز برای تیم ایران ثبت شد. دفاع خوب محمد موسوی امتیاز سوم را برای تیم ایران رقم زد.برخورد توپ سرویس لهستانی ها ایران را 5 امتیازی کرد.

سرمربی فرانسوی تیم لهستان با استرس شاگردانش را تماشا می کند و آن ها را هدایت می کرد.

آبشار بازیکن شماره 20 "متیوس" امتیاز 4 را برای قرمزپوشان لهستان در پی داشت.

لهستانی ها که عناوینی چون قهرمانی جهان را در کارنامه خود دارند امروز با قدرت مقابل شاگردان کواچ ظاهر شده اند آبشار محکم عادل غلامی امتیاز 7 را برای ایران به ارمغان آورد. خطای تور بازیکنان ایران پس از بررسی از طریق ویدئو چک امتیاز برابر 7 را به لهستان اختصاص داد.

اولین وقت استراحت فنی با امتیاز 8 بر 7 به نفع تیم لهستان رقم خورد.

کواچ در فرصت به دست آمده با شاگردانش به صحبت پرداخته و نکات فنی را به آنها گوشزد کرد.

پاسور تیم لهستان بعد از ورود تیم ها زننده سرویس بود که آبشار میرزاجانپور ایران را 8 امتیازی کرد.

تا اینجای کار بازی پایاپای 2 تیم حاکی از این است که بازیکنان ایران و لهستان نمی خواهند به راحتی برد را از دست دهند. امتیازات میان 2 تیم یک به یک پیش میرود.

فرود آبشار شهرام محمودی در منطقه 2 زمین حریف امتیاز 10 را برای ایران به دست آورد.

حضور بیش از 2 هزار تماشاگر حاضر در سالن تمرکز بازیکنان حریف را بر هم می زند آن ها امروز هم نشان دادند که مثل همیشه همراه تیم ملی والیبال هستند.

آبشار مینارسکی مقابل سرویس پرشی موجی سعید معروف امتیاز 13 را برای تیم لهستان به همراه داشت. خرج سرویس فرهاد قائمی از زمین یک امتیاز دیگر بر امتیازات لهستان افزود.

لهستانی ها همچنان یک امتیاز برتری خود را نسبت به تیم ایران در این بازی حفظ کرده اند ولی ملی پوشان کشورمان با تلاش خود نوار برتری یک امتیازی آن ها را قطع می کنند.

وقت استراحت فنی دوم این ست با نتیجه 16 بر 15 به نفع تیم ایران رقم خورد.

سرویس شهرام محمودی دریافت خوبی از سوی قرمز پوشان نداشت و امتیاز 17 را برای ایران به ارمغان آورد.

ضربه آبشار "کونارسکی" را میرزاجانپور دفاع نکرد و امتیاز لهستانی ها را به 17 رساند.

ضربه "فرهاد قائمی" امتیاز 19 را تیم ایران کسب کرد. ضربع زیبای "عادل غلامی" والیبال ایران را در این ست به عدد 20 رساند که بلافاصله سرمربی تیم لهستان در خواست وقت اضافه کرد.

آبشار محمودی با دفلاع خوب لهستانی ها مواج شد و امتیاز برابر 20 به این تیم رسید. آنها موفق شدند سومین امتیاز متوالی خود را به دست آورند و 21 امتیازی شوند. این مساله کواچ را مجبور به گرفتن وقت اضافه کرد تا با صحبت کردن با شاگردانش نکات کلیدی فنی را به آنها گوشزد کند.

ملی پوشان ایران در این بازی روی توپ های برگشتی نتوانستند دقت کافی را داشته باشند. خروج سرویس لهستانی ها از زمین امتیاز 22 را برای ایران به همراه داشت. در مقابل فرهاد قائمی هم یک سرویس رابه خارج از زمین فرستاد.

ست اول این بازی 25 بر 23 به نفع تیم لهستان به پایان رسید.

*گودرزی در سالن 12 هزارنفری


وزیر وزرش و جوانان امروز جمعه برای تماشای دیدار تیم های ملی والیبال ایران و لهستان به سالن 12 هزار نفری آزادی آمد.

محمود گودرزی قبل از آغاز بازی به سالن 12 هزار نفری آزادی آمد تا به عنوان مهمان ویژه این دیدار از ابتدای مسابقه در سالن باشد. ورزش ورزش وقتی وارد سالن شد از سوی تماشاگران حاضر به صورت ویژه تشویق شد.

*سپید پوشان کشورمان ست دوم را مقتدرانه از آن خود کردند

ست دوم این دیدار حساس و سنگین در شرایطی آغاز شد که ملی پوشان لهستان نشان دادند برای برد و صعود به مرحله نهایی این رقابتها به تهران آمده اند و به این راحتی ها حاضر به واگذاری امتیاز به حریف نیستند.

در این دیدار ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور با حضور در سالن، بازی ایران و لهستان را از نزدیک تماشا کرد.

ترکیب تیم ایران در این ست نسبت به ست نخست تغییر چندانی نداشت و این مساله رضایت کواچ را از عملکرد شاگردانش نشان می دهد.

بازی در این ست با سرویس "فرهاد قائمی" آغاز شد و در یافت اشتباه لهستانی ها امتیاز اول را برای تیم ایران به همراه داشت.

آبشار محمد موسوی عراقی ایران را 4 امتیازی کرد. ملی پوشان کشورمان در این ست شروعی خوب و قدرتمندانه داشتند و سعی کردند فاصله امتیازی خود را با حریف افزایش دهند.

خروج سرویس موسوی امتیاز 5 را به لهستان به ار مغان داد. اشتباهات زیاد ملی پوشان کشورمان در سرویس امتیازات راحتی را به حریف داد.

وقت استراحت فنی اول این ست با نتیجه 8 بر 5 به نفع تیم ایران رقم خورد.

کواچ در حد فاصل وقت استراحت فنی اول با صحبت کردن با سعید معروف تاکتیکها ی مورد نظرش را به وی گوشزد کرد.

ملی پوشان کشورمان علیرغم اشتباه در سرویس در برخی موارد ولی در این ست حضوری خوب داشتند.

سرویس خوب "فرهاد قائمی" 2امتیاز مستقیم را به طور متوالی برای ایران به همراه آورد.

ضربه برگشتی میرزاجانپور به خوبی روی زمین حریف برخورد کرده و ایران را 12 امتیازی و فاصله امتیازی را به عدد 6 می رساند. دفاع مستحکم شهرام محمودی امتیازات ایران را به عدد 13 رساند.

ملی پوشان ایرانی تا حدی لهستان را تحت فشار قرار دادن که سرمربی این تیم را مجبور به گرفتن وقت استراحت فنی کرد.

برخورد سرویس شهرام محمودی با تور امتیاز 9 را به لهستانی ها به ارمغان داد.

وقت استراحت فنی دوم این ست با نتیجه 16 بر 9 به نفع تیم ایران رقم خورد.

لهستان امتیاز 10 خود را از برخورد توپ با دستان محمد موسوی در زمان دفاع به دست آمد.

"کواچ" در امتیاز 10 بر 17 از آرمین تشکری به جای موسوی برای زن سرویس استفاده کرد.

خروج سرویس بازیکن لهستان از زمین امتیاز20 را به تیم ایران هدیه کرد و اختلاف امتیاز به عدد8 رسید.

عادل غلامی با دفاع خوب خود امتیاز 21 را برای ایران به دست آورد. آبشار وینارسکی امتیاز لهستان را به عدد 13 رساند.

باز هم عادل غلامی" با آبشار خود امتیاز 22 را به دست آورد. آبشار محکم شهرام محمودی امتیاز ایران را به عدد 23 رساند.

مهدی مهدوی به جای معروف وارد زمین شد.

ست دوم دیدار ایران و لهستان با نتیجه 25 بر 16 به نفع تیم ملی ایران رقم خورد.

*ایران در یک قدمی بردی مقتدرانه/یک امتیاز در کیسه والیبال ایران مقابل لهستان

طبق هماهنگی های انجام شده از سوی مسئولان فدراسیون با توجه به آن که وقت استراحت ست دوم و سوم به 10دقیقه رسیده بود. این افزایش وقت استراحت، کاملاً قانونی است. براساس قانون فدراسیون جهانی کشور میزبان می تواند به دلیل نمایش برنامه های تبلیغاتی وقت استراحت فنی ست های دوم و سوم را به 10 دقیقه افزایش دهد.

تیم ایران در ست دوم قدرت خود را به خوبی به تیم لهستان تحمیل کرده بود و با اختلاف 8 امتیاز نتیجه ست را به نفع خود به پایان رساند.

بازی با زدن سرویس پاسور توانمند لهستان آغاز شد.

جو و فضای ورزشگاه آزادی بازیکنان و کادر فنی تیم لهستان را اذیت می کند و تماشاگران اجازه تمرکز را به آن ها نمی دهند.

دفاع "مینارسکی" امتیاز 2 را برای لهستان به دست آورد.

سرویس عادل غلامی دیافت ضعیف حریف را به همراه داشت و میرزاجانپور امتیاز 3 را با ضربه اسپک خود به دست آورد.

محمدموسوی با دفاع هم تای خود در تیم لهستان امتیاز ایران را به عدد 4 رساند.

دفاع ناقص میرزاجانپور امتیاز 4را برای قرمز پوشان به همراه داشت.

وقت استراحت فنی اول این ست با نتیجه 8 بر 4 به نفع ایران ثبت شد.

تا این جای کار بازی به نفع ملی پوشان کشورمان به طور قاطع دنبال شد. بازیکنان پس از ورود میزاجانپور برای ایران اقدام به زدن سرویس کرد و در چند رفت و برگشت توپ امتیاز 5 برای لهستان رقم خورد.

بازیکنان لهستان که 4 امتیاز از حریف خود عقب هستند اما همچنان قدرتمندانه و با انگیزه کار را دنبال می کنند.

عادل غلامی با زدن اسپک محکم خود امتیاز 10 را برای تیم ایران به دست آورد. خطای تور مدافعان تور لهستان از سوی سرداور گرفته شد و ایران 11 امتیازی شد.

سرویس پرشی بازیکنان لهستان به تور برخورد کرد و ایران امتیاز 12 را به دست آورد.

دفاع سه نفره بازیکنان ایران به خوبی مقابل اسپک حریف امتیازات ایران را به عدد 13 رساند.

سرمربی فرانسوی لهستانی ها با گرفتن وقت استراحت سعی داشت با گوشزد کردن نکات فنی به شاگردانش، آنها ادامه روند امتیاز آوری ملی پوشان کشورمان را قطع کند.

محمد موسوی با دفاع خوب خود مقابل "کونارسکی" امتیاز 15 را برای تیم ملی کشورمان به دست آورد که از سوی لهستان درخواست استفاده از ویدئو چک شد که مورد تایید قرار نگرفت.

وقت استراحت فنی دوم این ست با نتیجه 16 بر9 به نفع تیم ایران رقم خورد.

تیم ملی والیبال کشورمان در این ست هم مانند ست گذشته قدرت خود را به حریف تحمیل کردند. هماهنگی دفاع داخل میدان و جای خالی سعید معروف امتیاز ایران را به 17 رساند.

سرمربی تیم لهستان اقدام به تعویض بازیکنان خود کرد. وی در امتیاز 18 بر 9 اقدام به گرفتن وقت استراحت دوم خود در این ست کرد.

کواچ هم در امتیاز 18 بر 9 از مهدی مهدوی به جای سعید معروف استفاده کرد.

امروز یکی از بهترین روز های "مجتبی میرزاجانپور" است و وی پس از زدن آبشار و کسب امتیاز 19 از سرویس خود نیز امتیاز مستقیم 20 را به دست آورد.

دفاع سه نفره موسوی، مهدوی و قائمی امتیاز 21 را برای ایران کسب کرد.

سرویس "میرزاجانپور" با تور برخورد کرد و امتیاز 11 برای لهستان به دست آمد.

نخستین دیدار تیم های ایران و لهستان در ست سوم با نتیجه 25 بر 11به نفع تیم ایران به پایان رسید.

*ایران از لهستان هم زهر چشم گرفت هم سه امتیاز/ ایران 16 امتیازی شد

ملی پوشان کشورمان در این دیدار به جز ست نخست نبردی ایده آل و حرفه ای را به نمایش گذشات.

لهستان را به هیچ عنوان نباید دست کم گرفت آنها در لیگ جهانی امسال موفق به شکست برزیل و ایتالیا مدعیان لیگ شدند.

بازی در این ست با سرویس سعید معروف آغاز شد.

لهستانی ها که نمی خواستند به این راحتی مقابل ایران نتیجه را واگذار کنند درا ین ست شروعی موفق را تجربه کردند و 3 امتیاز متوالی را به دست آوردند.

آبشار محمودی به دست مدافعان لهستان برخورد کرد و امتیاز 4 برای ایران رقم خورد.

سرویس پرشی موجی عادل غلامی با دریافت اشتباه حریف مواجه شد و محمد موسوی با زدن آبشار محکم خود امتیاز برابر 4 را به دست آورد.

ملی پوشان کشورمان به خوبی فاصله امتیازی به وجود آمده را جبران کردند و خود را به حریف رساندند.

محمد موسوی امتیاز 6 را برای ایران به دست آورد. بازهم سعید معروف پاسور باهوش تیم ملی ایران با زدن جای خالی امتیاز 7 را برای ایران به دست آورد.

سرمربی تیم لهستان اقدام به گرفتن وقت استراحت کرد وی با این اقدام خود می خواست مانع از ادامه امتیازآوری ایران شود.

شهرام محمودی به دلیل اعتراض به داور از سوی سرداور کارت زرد گرفت.

وقت استراحت فنی اول ست با نتیجه 8 بر 6 به نفع ایران ثبت شد.

سرمربی لهستان بعد از ورود بازیکنان به زیمن مینارسکی را از ترکیب خارج کرد. این تعویض موجب ناراحتی بازیکن لهستانی شد.

معروف امتیاز 9 را برای تیم ایران کسب کرد.لهستانی ها در این دیدار سخت تحت تاثیر بازی خوب ملی پوشان ایران و تماشاگران ایرانی قرار گرفته اند.

حرکت پایپ میرزاجانپور ایران را 14 امتیازی کرد.سرویس فرهاد قائمی با تور برخورد کرد و امتیاز 11 برای لهستان ثبت شد.

وقت استراحت فنی دوم این ست با نتیجه 16 بر 13 به نفع تیم ایران رقم خورد.

دفاع خوب محمد موسوی مقابل بازیکنان لهستان امتیاز 17 را برای تیم ایران به دست آورد. ناکامی بازیکنان حریف در زدن ضربه فاصله امتیازات 2 تیم را به عدد 5 رساند.

دفاع خوب میرزاجانپور ایران را 19 امتیازی کرد. بازیکنان تیم ایران امروز درمقابل لهستان با بازی خوب خود به حریف نشان دادند که قدرت و مدیریت بازی در دست آنهاست.

سرویس پرشی میرزاجانپور به خارج از زمین رفت. کواچ در امتیاز 21 بر 15 از پوریا فیاضی به جای میرزاجانپور استفاده کرد.

عادل غلامی امتیاز 25 را برای ایران به دست آورد.

ست چهارم دیدار تیم های ایران و لهستان از سری مسابقات هفته ششم لیگ جهانی با نتیجه 25 بر به نفع تیم ایران رقم خورد تا تیم ملی کشورمان در کل با نتیجه 3 بر یک تیم ملی لهستان را در اولین بازی شکست دهد.

*میرزاجانپور امتیازآورترین بازیکن شد

مجتبی میرزاجانپور در نخستین مسابقه ایران و لهستان در تهران عنوان امتیازآورترین بازیکن را به دست آورد.

تیم های ملی والیبال ایران و لهستان امروز جمعه در نخستین بازی هفته ششم لیگ جهانی والیبال در سالن 12 هزارنفری آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که ملی پوشان ایران سه بر یک به پیروزی رسیدند.

مجتبی میرزاجانپور در این بازی با 18 امتیاز، امتیازآورترین بازیکن بازی شد. داوید کُونارسکی نیز در تیم ایتالیا 17 امتیاز به دست آورد و امتیازآورترین بازیکن این تیم شد.

تیم ملی والیبال ایران روز یکشنبه در دومین بازی خود در هفته ششم به مصاف لهستان خواهد رفت.

برای دیدن فیلم و تصاویر اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۴
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
حسن
۱۳:۴۵ ۰۹ تير ۱۳۹۳
خداکنه اینا دیگه مغرور نشن
Iran (Islamic Republic of)
Parham
۱۳:۳۸ ۰۷ تير ۱۳۹۳
ماشاالله به اين بازيكنان با غيرتي كه ما داريم من به خودم ميبالم كه يك إيراني هستم بچه ها خيلي از شما ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۰۷ تير ۱۳۹۳
فوتباليستهاي مفت خور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۰۷ تير ۱۳۹۳
فوتباليستهاي مفت خور
Iran (Islamic Republic of)
ابرام
۱۰:۳۸ ۰۷ تير ۱۳۹۳
چشمتنو باز کنید...به اینامیگن باغیرت .نه مثه بعضیا ملییاردی میگیرن اونوقت شکلک بی پولارو در میارنو دو تا نفس زدن کوچولو تو زمینو میزارن رو حساب غیرتشون...!!!!! درورد بر شرف بچه های والیبال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۰۷ تير ۱۳۹۳
آفرین بر غیرت ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
رضاعرب
۰۹:۱۱ ۰۷ تير ۱۳۹۳
الحق والانصاف كه مايه افتخار هر ايراني هستيد .كاش تيم ملي فوتبال ازشما درس بگيره. خسته نباشيد عزيزان.
Iran (Islamic Republic of)
ملیح
۰۸:۲۱ ۰۷ تير ۱۳۹۳
بچه ها متشکریم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۶:۳۵ ۰۷ تير ۱۳۹۳
من جای مسولان ورزش بودم اولین کاری که میکردم این بود که تمام بودجه فوتبال را خرج والیبال و کشتی و وزنه برداری میکردم
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۰۵:۰۰ ۰۷ تير ۱۳۹۳
آفرین....گل کاشتین بچه ها.
خسته نباشین...
Iran (Islamic Republic of)
محمد جواد از زاهدان
۰۱:۰۸ ۰۷ تير ۱۳۹۳
بازی عالی بود خسته نباشید دلاوران
Iran (Islamic Republic of)
رضا ایرانی
۰۰:۰۳ ۰۷ تير ۱۳۹۳
درود بر جوانمردان غیور این سرزمین.....خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۰:۰۲ ۰۷ تير ۱۳۹۳
درود بر والبالیستهای شجاع ایران اسلامی.
Iran (Islamic Republic of)
آرمین
۰۰:۰۰ ۰۷ تير ۱۳۹۳
خدا قوت بده بازی دوم رو هم با اقتدار ببرید که جشن صعود رو تهران بگیریم
انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۰۶ تير ۱۳۹۳
فوتبالیستا یاد بگیرن
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۳:۴۹ ۰۶ تير ۱۳۹۳
الحق که موندم بگم امشب کی خوب بازی کرد!
چون همه عایییییییییییییییی بودن مخصوصا سعید معروف و موسوی و قائمی و اصلا ولش کن همشون خوین! :D
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۲۳:۴۳ ۰۶ تير ۱۳۹۳
به نام خداوند قادر .توانا:
ان شاالله ایران صعودی مقتدرانه خواهد داشت .چون دعا تمام ایرانیان پشیبانی انها خواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
مهرناز
۲۳:۳۹ ۰۶ تير ۱۳۹۳
ایران همیشه سرافراز,ایرانی باغیرت
بچه های با تعصب.....
Iran (Islamic Republic of)
سعید رشیدی
۲۳:۳۵ ۰۶ تير ۱۳۹۳
واقعاً دست مریزاد
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۳۴ ۰۶ تير ۱۳۹۳
آفرین به غیرت ایرانی. خداوند یارتان باد.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۳:۲۸ ۰۶ تير ۱۳۹۳
الحق که موندم بگم امشب کی خوب بازی کرد!
چون همه عایییییییییییییییی بودن مخصوصا سعید معروف و موسوی و قائمی و اصلا ولش کن همشون خوین! :D
Iran (Islamic Republic of)
موسوی
۲۳:۲۵ ۰۶ تير ۱۳۹۳
وقتش نرسیده که یک دهم از بودجه ای که صرف فوتبال می شود را به مصرف والیبال و بسکتبال برسانیم؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ahmad
۲۳:۱۳ ۰۶ تير ۱۳۹۳
سلام چی می شد ریس جمهور مثل فوتبالیستها که صد البته بهتر از فوتبالیها ابرو حفظ کردند تشکر میکرد
United States of America
النا
۲۲:۵۶ ۰۶ تير ۱۳۹۳
خوب ولی ای کاش لحظه به لحظه می شد
آخرین اخبار