"کریستوفر پلامر"، بازیگر فیلم "آوای موسیقی" آرزو دارد نمایش یک‌نفره "یکی دو کلمه" را در نیویورک روی صحنه ببرد.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت ایران تئاتر، "کریستوفر پلامر" بازیگر کانادایی که برای بازی در نقش سروان فون تراپ در «آوای موسیقی» شهرت دارد، در مصاحبه‌ای گفت دوست دارد نمایش تک‌نفره «یکی دو کلمه» را که خودش طراحی کرده در آینده نزدیک در نیویورک روی صحنه ببرد.
 
او درباره این نمایش 80 دقیقه‌ای گفت: «این نمایش تصویرگر سفر شخصی من در دنیای ادبیات است، جایی که در آن رشد کردم، جایی که منبع الهام من بوده و هست.»
 
 این نمایش اما فقط یک سفر تفریحی صرف نیست، به گفته پلامر این نمایش یک پیام مهم برای نسل جوان دارد که باید قدرش را بدانند و سرلوحه خود قرار دهند.
 
این بازیگر ادامه داد: «باید در این عصر ماشینی کتاب بخوانید، باید یادتان بماند که هنوز کتاب و زبان وجود دارد. زیبایی زبان ما دارد از بین می‌رود، و این خیلی غم‌انگیز است. باید کاری کرد.»
 
پلامر که اخیرا در جوایر تئاتر دنیا برنده جایزه یک عمر دستاورد هنری جان ویلیس شد، بیش از 60 سال است که در تئاتر فعالیت می‌کند و در بیش از 100 فیلم سینمایی هم بازی کرده است. او فعالیت خود را در رادیو و تئاتر به دو زبان انگلیسی و فرانسه در مونترال شروع کرد، بخت با او یار بود که در همین دوره با فیودور کومیساریفسکی، یکی از بزرگان تئاتر روسیه همکاری کرد.
 
او اولین بار در سال 1954 در نیویورک روی صحنه رفت و بعد فعالیت خود در برادوی و وست‌اند لندن را ادامه داد. او برنده دوجایزه تونی برای موزیکال «سیرانو» و «بریمور» شده و تاکنون هفت بار نامزد این جایزه بوده است.
 
منبع: برادوی / 24 ژوئن


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار