دبیران کانون های قرآن و عترت دانشگاه های سراسر کشور از نمایشگاه قرآن بازدید کرده و در نشست قرآن در عصر حاضر نیز حضور یافتند.

رشید جعفرپور، دبیر بخش دانشگاهی نمایشگاه قرآن، با اشاره به برگزاری همایش دو روزه دبیران کانون های قرآن و عترت دانشگاه های سراسر کشور گفت: این همایش دو روزه با حضور حجت الاسلام محمدرضا حشمتی، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ضیاء هاشمی، معاون فرهنگی دانشجویی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و حجت الاسلام طاهری، مدیر کل فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها برگزار شد.
 
وی افزود: در این همایش 120 نفر از دبیران کانون های قرآن و عترت دانشگاه های آزاد ، وزارت بهداشت، وزارت علوم ، دانشگاه علمی ـ کاربردی، دانشگاه پیام نور و ... حضور داشتند؛ این همایش به مناسبت برپایی نمایشگاه قرآن برگزار شد.
 
رشید پور ادامه داد: در این همایش هم اندیشی بین اعضای کانون ها صورت گرفت و در ادامه جلسه پرسش و پاسخ در رابطه با مشکلات کانون های قرآن و عترت دانشگاه ها برگزار شد و بنا شد شورای مشورتی در این رابطه تشکیل شود تا از طریق آن مسایل مختلف مورد بررسی قرار گیرد.
 
جعفر پور تصریح کرد: همچنین مقرر شده است، نشست بزرگتری نیز در شهریورماه با حضور 200 نفر از دبیران کانون های قرآن و عترت برگزار شود تا در آن برنامه های سال آینده برنامه ریزی شود.
 
وی افزود: حاضران در این همایش در پایان برنامه های روز اول به بازدید از نمایشگاه قرآن پرداختند و در نشست رسالت قرآن در عصر حاضر نیز حضور یافتند. همچنین در روز دوم، یعنی امروز 5 تیرماه کارگاه 4 ساعته قرآن و مهارت های زندگی با تأکید بر سبک زندگی اسلامی برگزار می شود.
 
وی در پایان گفت: این هایش با همکاری شورای هماهنگی فعالیت های قرآنی کشور برگزار شد.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار