امیر جوشقانی، گوینده و مجری رادیو و تلویزیون در گفتگو با
خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران پیرامون تداخل رقابتهای جام جهانی وبرنامههای ماه مبارک رمضان گفت: اغلب مخاطبان جام جهانی هستند و برنامه سازان ما برای اینکه بتوانند این گروه را پای برنامههایشان بنشانند باید برنامههایی جوان پسند با محتوای معنوی بسازند.
وی در این باره افزود: ماه مبارک رمضان ماهی پر از مفهوم و محتوان با ابعاد معنوی و احساسی است و به دلیل تأخثر پذیری بیشتر مخاطبان دراین ماه تهیه و تولید فیلم، سریال و برنامه نیاز به دقت و توجه مضاعف دارد.
مجری " جشن رمضان" با تأکید بر اهمیت ساختار و موضوع برنامهها و سریال های ساخته شده برای ماه رمضان اظهار داشت: مخاطبان دراین ماه بیشتر از برنامههایی استقبال میکنند که داستان هایی را از بطن جامعه روایت کند و به همین دلیل است که در میان ویژه برنامههای افطار " ماه عسل" جایگاه ویژهای دارد.
بهتر است در ماه مبارک آثار طنز، طنز موقعیت باشد نه طنز کلامی و لودگی و سریالهای همچون " نردبام آسمان" که افزون بر ابعاد تاریخی و محتوایی سرشار ازمعنویت است، بیش از پیش تولید شود.
امیر جوشقانی در پایان خاطر نشان کرد: پرداختن به مسائل دینی به سبک جذاب و جدید از موضوعاتی است که میتواند رضایت مخاطب را به ارمغان آورد.
انتهای پیام/ اس