نایب رئیس مجلس گفت: سخنان رؤسای سه قوه حکایت از اراده ویژه برای پشتیبانی و حمایت از قوه قضاییه و هم چنین افزایش کارایی این قوه دارد که امیدواریم در این مسیر قدم مثبتی را برداریم.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین "سید محمدحسن ابوترابی فرد" نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی براینکه ارزیابی شما از عملکرد قوه قضاییه در طول مدتی که آیت‌الله آملی در این قوه ریاست می‌کند چیست اظهار داشت: قوه قضاییه با چالش‌ها و مشکلات فراوانی روبروست که با تدبیر و برنامه ریزی برای رسیدن به نقطه مطلوب حرکت می‌کند.
 
وی ادامه داد: اراده ریاست قوه قضاییه بر این است که این قوه با قوه قضاییه مطلوب فاصله‌اش نزدیک شود و در این مسیر حرکت پرشتابی را داشته باشد.  
 
حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد افزود: برنامه ریاست و مدیران ارشد قوه قضاییه بر رصد مشکلات و دستیابی به راهکارها و روش‌ها برای افزایش کارایی این قوه است که البته سایر قوا هم باید این نگاه را داشته باشند.
 
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما هم در مجلس در حوزه‌ای که به تقنین باز می‌گردد یا تصویب بودجه سالانه این نگاه‌مان به قوه قضاییه نگاه مثبت بوده و اراده ما براین است که هر نوع همکاری ممکن برای افزایش کارایی قوه قضاییه را در دستور کارمان داشته باشیم.  
 
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در آغاز هفته قوه قضاییه شاهد این بودیم که سخنان روسای سه قوه حکایت از اراده سه گانه برای پشتیبانی و حمایت از قوه قضاییه و هم چنین افزایش کارایی این قوه دارد که امیدواریم در این مسیر قدم مثبتی را برداریم.

انتهای پیام/
برچسب ها: ریاست ، قوه ، قضاییه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار