با نزدیک شدن به آغاز ماه مبارک رمضان «شورای روابط اسلامی-آمریکایی» از مساجد سراسر ایالات متحده آمریکا خواست تا درب های خود را در این ماه بر روی پیروان تمامی ادیان بگشایند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، «نهاد عواد» مدیر اجرایی شورای روابط اسلامی-آمریکایی در خصوص به اشتراک گذاری ماه مبارک رمضان سال 2014 گفت: ماه رمضان برای مسلمانان ماهی برای نوسازی معنویات و آزمایشی برای صبر و ایمان است، ما در این ماه مبارک از تمامی نعمت های که خداوند به ما انسان ها عطا نموده سپاسگذاری می کنیم.

وی افزود: شورای روابط اسلامی- آمریکایی از جامعه مسلمانان آمریکایی می خواهد تا در این ماه به همسایگان خود از دیگر مذاهب رسیدگی کنند. زیرا پیام ماه مبارک رمضان اتحاد و همبستگی ست، به همین سبب مساجد در این ماه درب های خود را به روی مسلمانان و پیروان دیگر مذاهب می گشایند و آنان را به افطار دعوت می کنند.

این شورا دستورالعمل جامعی را با عنوان «راهنمای به اشتراک گذاری ماه مبارک رمضان 2014» تهیه کرده و در اختیار مساجد و مراکز اسلامی قرار داده است.

همچنین شورای روابط اسلامی-آمریکایی در طول ماه مبارک رمضان با ارسال دعوت نامه به کلیسا ها و کنیسه های سراسرآمریکا آن ها را به افطار دعوت خواهد کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار