برنامه "از آسمان" جمعه 6 تير به شهيد آسمانی حميدرضا مهرايی می پردازد.

 به گزارش  حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبكه دو، امیر خورشیدی فرد با اعلام این خبر گفت: در برنامه این هفته 6 تیر به شهید بزرگوار حمیدرضا مهرایی و داستان زندگیش می پردازیم.
 
 شهید حمیدرضا مهرایی در سال 1361 در عملیات بیت المقدس در سن 17 سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمد. البته در این عملیات بدلیل آنكه جنازه او پیدا نشد به خانواده این شهید اعلام شد كه فرزندشان مفقودالاثر است و به عنوان شهید گمنام معرفی گردید ولی در سال 90 كه تعدادی شهید گمنام در تهران تشییع و دو جنازه شهید در قرچك ورامین به خاك سپرده شد با آزمایش‌های DNA كه از خانواده شهید بعمل آمده بود، معلوم شد كه یكی از دو شهیدی كه در قرچك ورامین به خاك سپرده شده اند، شهید گمنام همین خانواده است. 
 
خورشیدی فرد خاطرنشان كرد: سه شنبه هفته گذشته 27 خرداد به خانواده این شهید بزرگوار اطلاع داده می شود و آنها پس از 32 سال دوری از فرزندشان، بر سر مزار فرزند شهیدشان حاضر شدند كه دوربین برنامه «از آسمان» هم لحظات زیبایی را از این منظره ثبت كرد. 
 
وی افزود :ما به منزل خانواده این شهید بزرگوار  نیز رفته ایم  و با آنها درباره ویژگی های اخلاقی ایشان  گفت و گو کردیم . 
 
خورشیدی فرد درباره سایر بخش های برنامه از آسمان گفت: یکی از بخش هایی که در برنامه این هفته به آن می پردازیم معرفی محله زرگنده حسن آباد که از محله های قدیمی تهران است و شهدای بسیاری را تقدیم اسلام کرده است، و در ادامه امامزاده اسماعیل نیز به مخاطبان معرفی خواهد شد و پس از آن دوربین این برنامه، سری به منزل خانواده این شهید بزرگوار خواهد زد. 
 
«از آسمان» برنامه ای با مضامین آشنایی با «مردان آسمانی» و بازماندگان روزگار دفاع مقدس، كاری از گروه اجتماعی شبكه دو سیماست كه جمعه 6 تیر ساعت 20:10 به روی آنتن شبكه دو می‌رود و پنجشنبه هفته بعد نیز ساعت 7:20 صبح بازپخش می شود.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: برنامه ، هویت ، شهید ، خانواده ، گمنام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
گمنام
۲۰:۴۴ ۰۶ تير ۱۳۹۳
دوباره پخشش كنيد ممنون
آخرین اخبار