مدیرکل دفتر سهام عدالت کشور گفت: توزیع سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی در استان تهران همزمان با شهر تهران از 15 روز پیش آغاز شده و طبق قول قبلی تا اواسط مرداد به اتمام می‌رسد.

اسماعیل مختاری دولت آبادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: توزیع سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی در استان تهران همزمان با شهر تهران از 15 روز پیش آغاز شده و طبق قول قبلی تا اواسط مرداد به اتمام می‌رسد.

وی ادامه داد: طرح سهام عدالت باید بهترین رفاه را با کمترین مشکل در جامعه ایجاد کند.
 
مدیرکل دفتر سهام عدالت کشور به دارندگان سهام عدالت توصیه کرد تا در حفظ و نگهداری آن کوشا باشند چرا که در آینده نزدیک با تدابیر دولت از مزایای اقتصادی و اجتماعی آن برخوردار شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها: سهام ، تهران ، توزیع ، عدالت ، کارگران ، نرخ ، سود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایلیا
۰۰:۲۵ ۰۷ تير ۱۳۹۳
با سلام و خدا قوت به همه ی شما عزیزان در باشگاه خبر نگاران شما رو به خدا بنده کارگر ساختمانی هستم وتا به حال به هر جا مراجعه کردم برای ثبت نام و دریافت سهام عدالت به من پاسخ درست ندادند از شما عزيزان میخواهم در صورت امکان بنده را راهنمایی کنید خدا سایه ی شما را از سر فرزندانتان کم نکند انشاالله من تا به حال ثبت نام هم نکرده ام اما کارت مهارت ساختمانی دارم وجوشکار اسکلت ساختمان هستم سرفراز وپیروز باشید منتظر پاسختان هستم یا علی
آخرین اخبار