صدا و سیمای مركز لرستان با پنج ویژه برنامه رادیویی و تلویزیونی به استقبال ماه مبارك رمضان می رود.

به گزارش  حوزه  رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی صدا و سیما ، برنامه ویژه افطار شبكه افلاك با نام "ضیافت نور" هر روز 30 دقیقه قبل از اذان مغرب به افق خرم آباد به طور زنده آغاز شده و تا15 دقیقه بعد از اذان ادامه خواهد داشت .

این برنامه به تهیه كنندگی مجتبی امیری روی آنتن می رود و دارای قسمتهایی چون تفسیر های كوتاه موضوعات اخلاقی و دینی با حضور كارشناسان معارفی در استودیو، تبین احكام شرعی رمضان ، گزارش های اجتماعی از آداب رمضان در لرستان ، پخش ادعیه و مناجات متنوع و متناسب با روزهای رمضان است .

"ماه ضیافت" عنوان برنامه ویژه سحر های رمضان در شبكه افلاك است كه این برنامه نیز در سحر های رمضان هر شب بمدت 45 دقیقه پخش می شود . تهیه كننده این برنامه كیانوش بهاروند است و قسمت های آن عبارتند: از تغذیه در رمضان ، مباحث شرعی و اخلاقی ، رمضان در جبهه ، آداب و فرهنگ رمضان در لرستان و دعای سحر .

برپایه این گزارش؛ جمع خوانی قرآن كریم از دیگر ویژه برنامه های شبكه افلاك است كه هر روز از ساعت 17 تا 18 با حضور قاریان برجسته استان یك جزء قرآن كریم را پخش می كند. این برنامه در محل حسینیه نیروی انتظامی استان با حضور مردم خدا جوی خرم آباد پخش و تهیه كننده آن مهران فارابی است.

برنامه های "نان و نمك "به تهیه كنندگی علی زیودار و" پرواز دل" به تهیه كنندگی سید فرزاد والی زاده به ترتیب عنوان برنامه های ویژه ی افطار و سحر رادیو لرستان هستند كه موضوعاتی مانند تغذیه در ماه رمضان ، مباحث كوتاه كارشناسی ، نیایش و مناجات محلی ، اشعار بومی ، ادعیه روزانه، تواشیح و احكام رمضان را تبیین می كند.

برنامه افطار رادیو لرستان هر روز از ساعت 30/20 بمدت 75 دقیقه و برنامه ویژه سحر هر شب ساعت 30/3 بامداد به مدت 60 دقیقه پخش می شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: مبارک ، رمضان ، صدا سیما ، اذان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار