موانع سابق تیم ملی در خصوص ارزیابی از بازی تیم ملی مقابل بوسنی و هرزگوین گفت: این بازی بسته به همان روز دارد که شرایط تیم ملی به چه صورت است.

سهراب بختیاری‌زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان کرد: به طور حتم تیم بوسنی، تیم ملی ایران را مقابل آرژانتین دیدند و به توانایی‌های تیم ملی ایران پی بردند.

بختیاری‌زاده تصریح کرد: به نظرم این بازی برای ایران مشکل است. چراکه بوسنی تیم دست و پا بسته‌ای نیست و برای اعاده حیثیت به مصاف ایران می‌رود.
 
وی درباره تاکتیک کی‌روش گفت: همان تاکتیکی که در 2 بازی قبل برای تیم ملی اتخاذ کرد در این بازی هم به کار ببرد شاید تغییرات کوچکی هم ترکیب تیم قرار بدهد.

مدافع سابق تیم ملی در خصوص عملکرد حقیقی در درون دروازه گفت: حقیقی خارج از انتظارها دروازبانی کرد. و هم اکنون یکی از بهترین دروازه‌بانها در جام جهانی است. امیدوارم در بازی سوم مقابل بوسنی هم خوب دروازبانی کند.
 
وی درباره پیش‌بینی‌اش از نتیجه بازی ایران – بوسنی بیان کرد: به نظرم این بازی مساوی می‌شود و تیم ملی بدون برد برزیل را ترک می‌کند.
 
بختیاری زاده در پایان درباره پیش‌بینی‌اش از بازی تیم ملی آرژانتین مقابل نیجریه خاطرنشان کرد: به احتمال زیاد تیم ملی آرژانتین این بازی را می‌برد و به عنوان سرگروه به دور بعد صعود می‌کند.

انتهاي پيام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار