تیم ملی والیبال کشورمان در نخستین بازی خود از هفته ششم لیگ جهانی روز جمعه به مصاف لهستان می‌رود.

نوید مشجری آنالیزور تیم ملی والیبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: لهستان تاکنون در طول بازی‌هایی که انجام داده مقابل تیم‌های ایتالیا و برزیل عملکرد خوبی داشته است. حدود 7 الی 8 فیلم از بازی‌های تیم ملی لهستان در مسابقات لیگ جهانی امسال به دستمان رسیده است به طور کامل آن‌ها را بررسی کرده‌ام و اطلاعات به دست آمده را در اختیار کادر قرار داده‌ام.
 
وی یادآور شد: لهستان تیم یک دست و خوبی است و همانند برزیل که متکی به لوکارلی و یا ایتالیا که به زایسف متکی است به فرد خاصی اتکا ندارند و کارگروهی در این تیم حرف اول را می‌زند.
 
وی خاطر نشان کرد: در طول بازی‌هایی که لهستانی‌ها تاکنون انجام داده‌اند آنها از سه پشت خط زن متفاوت در ترکیب خود استفاده کردند. عملکرد تمامی آن‌ها را به طور دقیق مورد بررسی قرار داده‌ایم تا با آمادگی کامل به مصاف حریف برویم.
 
آنالیزور تیم ملی والیبال کشورمان خاطر نشان کرد: لهستانی‌ها در دفاع عملکرد مطلوبی تاکنون داشته‌اند، دفاع کنار آن‌ها به خوبی دفاع وسط ها را در طول بازی کمک می‌کنند.
 
مشجری تصریح کرد: از نظر دریافت اول لهستانی‌ها نسبت به ایتالیایی‌ها و برزیلی‌ها مقابل سرویس‌های موجی بهتر است چون برخی بازیکنان این تیم هم در زدن سرویس‌های موجی مهارت دارند.

وی در خصوص عملکرد پاسور این تیم اظهار داشت: پاسور لهستان در چرخش‌های مختلف کارش مشخص است و تمام پاسهای وی سالم و بدون نقص است که درنهایت منجر به پوئن می‌شود درصد خطاهای وی نسبت به پاسورهای ایتالیا و برزیل بسیار کمتر است.

آنالیزور تیم ملی والیبال کشورمان در خصوص تیم ملی ایران و عملکرد بازیکنان گفت: تیم ما نسبت به بازیهای هفته اول عملکرد روبه رشدی دارد بازی به بازی بهتر شده است به طور قطع ملی‌پوشان در تهران تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا با کسب نتیجه مطلوب صعود خود به مرحله نهایی را قطعی کنند.

مشجری نتیجه بازی ایران و لهستان را بر اساس آمار مندرج بر روی کاغذ را خوب پیش‌بینی کرد و در ادامه خاطر نشان کرد: لهستان از تیمهای برزیل و ایتالیا قوی‌تر نیست اگر از نظر ‌آماری بخواهیم تیمها را مقایسه کنیم و درمورد نتیجه پیش‌بینی باید بگویم که من بسیار خوش‌بین هستم که ملی‌پوشان کشورمان در تهران جواز صعود به مرحله نهایی لیگ جهانی را کسب می‌کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار