بازیکن سابق تیم‌ ملی در خصوص بازی ایران مقابل بوسنی گفت: با توجه به سبک تیم ایران بعید می‌دانم که تیم ایران در این بازی از شیوه تاکتیکی دیگر بهره گیرد و باز هم در این بازی باید دل به ضد حملات ببندیم.

جواد زرینچه کارشناس فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: 2 تیم ایران و بوسنی بازی‌های خوبی از خود به نمایش گذاشتند اول تیم ایران که با ارائه 2 بازی منطقی و با برنامه مقابل 2 تیم خوب دنیا برای حضور در مرحله یک شانزدهم به این بازی به دید برد می‌اندیشید نقطه مقابل هم تیم بوسنی با فاکتور بدشانسی در 2 بازی گذشته به دنبال کسب پیروزی از آخرین بازیش می‌خواهد وداعی شیرین با جام جهانی داشته باشد.
 
پیشکسوت فوتبال کشورمان در ادامه بیان کرد: با توجه به سبک بازی تیم بوسنی و بهره‌گیری از ادین ژکو مهاجم شوت زن، سرزن و خلاق در خط حله این تیم، این تیم ایران است که می تواند با بهره گیری از شیوه یارگیری من تومن اجازه کار به این بازیکن را ندهد و چرخه تیم بوسنی را در این بازی دچار زنگ زدگی کند.
 
وی افزود: گرمای هوا در شهر سالوادور و رطوبت حاکم در ورزشگاه فونته نوا می‌تواند تمام سیستمهای سوسیچ سرمربی تیم ملی بوسنی را نقش بر آب کند تیم ما با توجه به تمریناتش و در اردوی آفریقای جنوبی از آمادگی جسمانی خوبی بهره می‌برد و این در این دیدار که نوعی فینال است به فوتبال ما کمک خواهد کرد.

زرینچه عنوان کرد: در این بازی با بهره‌گیری از تفکرات ناب کارلوس کی‌روش و همت بازیکنان کار بوسنی را یکسره می‌کنیم تا کارمان به اما و اگرها نکشد امیدوارم تیم آرژانتین هم در دیدار مقابل نیجریه هم در دیدار مقابل آرژانتین با ترکیب اصلی‌اش حاضر شود.

وی در پایان تصریح کرد: امیدوارم هستم فوتبال امشب روی خوشی را به فوتبال ایران نشان دهد و با حمایتهای الهی بتوانیم بوسنی به 1/16 جام رفته و مقابل فرانسه قرار بگیریم.

انتهای پیام/
برچسب ها: فوتبال ، ایران ، شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.