رئیس اداره ساماندهی منطقه 9 از اجرای طرح کارگروه جهادی به مناسبت ماه مبارک رمضان در سطح منطقه خبر داد.

امیر تاجری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان راسته‌هایی که مساجد در مسیر آن‌ها قرار دارند به جهت تسهیل در عبور و مرور روزه داران در ناحیه 1و2 شناسایی شده است و با توجه به بند 20ماده 55 قانون شهرداری‌ها برای صنوفی که ایجاد مزاحمت را به همراه دارد برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: کیوسک‌های مطبوعاتی نیز همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان شستشو و غبار روبی خواهد شد.

تاجری در  خصوص دیگر برنامه‌های اجرایی این اداره خاطرنشان کرد: کمیته جهادی جهت مبارزه با جانوارن مضر شهری به صورت طعمه گذاری سطح منطقه به صورت محله‌ای و ناحیه‌ای در دستور کار قرار گرفت و با توجه به شناسایی فضاهای آلاینده زیست محیطی با نصب بنر و بروشور اطلاع رسانی خواهد شد.

* مدیریت به هنگام سیل و طوفان توسط سازمان‌ها خدمات رسانی

در نشست فصلی تابستان نمایندگان سازمان‌های همکار مدیریت بحران، توانمندی‌ها و نحوه خدمت رسانی در مواقع بروز حوادث غیر مترقبه را تشریح کردند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در این نشست اطلاع رسانی به هنگام از سوی سازمان‌‌های همکار را مهمترین هدف برگزاری این نشست دانست و تصریح کرد: سازه‌های فرسوده تجاری و مسکونی در قطع شریان‌های حیاتی بعنوان مشکلات اساسی در محلات است.

بنابراین گزارش عباس خسروی دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه 9 با تأکید بر محتوایی  بودن نشست‌های مدیریت بحران خواستار تشریح موضوعی مبانی بحران با هدف مدیریت کارآمد در حیطه کاری سازمان‌ها و مهار بحران‌های شهرک شد.

همچنین قائم مقام منطقه 9 به منظور نارسایی آب و فاضلاب منطقه 9 تصریح کرد: ابتدا جلسه‌ای با حضور دبیران شورا یاری محلات و مسئولان آب و فاضلاب برگزار و پس از بحث و بررسی به اتفاق بازدید میدانی از سطح کوچه‌ها و معابر به عمل آمد.

بنابراین گزارش در این جلسه نمایندگان آب و فاضلاب منطقه5، آتش نشانی، دانشگاه شهید ستاری، پایگاه یکم شکاری، مرکز بهداشت غرب تهران، آموزش و پرورش، اورژانس، بیمارستان شهید رضوی، نیروی انتظامی،‌ کمیته امداد، هلال احمر،بسیج، مخابرات و اعضای محلات حضور داشته باشند و به ایراد نقطه نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار