مدافع سابق تیم ملی در خصوص بازی تیم ملی مقابل تیم ملی بوسنی گفت: این بازی به نفع ماست چرا که بوسنی شانسی برای صعود ندارد.

مهدی پاشازاده در گفتگو خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان کرد: تیم ملی در مقابل بوسنی باید با تمام قوا ظاهر شود. همچنین ارائه بازی تهاجمی و گل نخوردن باید سرلوحه تیم ملی باشد تا این بازی را ببرد.
 
پاشازاده در مورد تکنیک کی‌روش برای این بازی تصریح کرد: تیم ملی در فاز دفاعی در 2 بازی گذشته‌اش عملکرد خوبی داشت اما در فاز هجومی یک مقدار ضعیف بودیم . به هر حال باید دید که کی‌روش از چه تاکتیک و بازیکنانی در این بازی استفاده می‌کند.

وی درباره احتمال حضور حقیقی در درون دروازه گفت: به طور طبیعی حقیقی باید در درون دروازه قرار بگیرد. حقیقی عملکرد خوبی تا الان داشته و به نظر نمی‌رسد دروازبان دیگری جای وی را در درون دروازه بگیرد.
 
پاشازاده در خصوص احتمال تبانی تیم های نیجریه و آرژانتین بیان کرد: به نظرم تبانی در جام‌جهانی صورت نمی‌گیرد. تیم بوسنی فشاری رویش وجود ندارد بر این اساس بدون استرس و راحت مقابل ایران بازی خواهند کرد.

مدافع سابق تیم ملی درباره تمایل مردم و مسئولان نسبت به تمدید قرارداد کی‌روش عنوان کرد: همه تا دیروز منتقد کی‌روش بودند اما الان جزء طرفدارانش شدند. ما باید ببینیم که کی‌روش در دراز مدت چه اقداماتی برای تیم ملی انجام داده است. به نظرم به جای اینکه پولمان را خرج کی‌روش کنیم بهتر که آن را صرف تیم‌های پایه کنیم. مربیان ایرانی گزینه خوبی برای سرمربیگری تیم ملی هستند.

وی درباره پیش‌بینی‌اش از نتیجه بازی تیم ملی مقابل بوسنی گفت: به نظرم تیم ملی با یک گل بوسنی را شکست می‌دهد.

پاشازاده در خصوص پیش‌بینی‌اش از نتیجه بازی تیم آرژانتین مقابل نیجریه عنوان کرد: آرژانتین برای اینکه به عنوان سرگروه از گروهش بالا بیاید برای برد به میدان می‌آید.

وی در پایان خاطرنشان کرد، امیدوارم تیم ملی این بازی را ببرد و با برد آرژانتین مقابل نیجریه به مرحله بعد صعود کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: ایران ، بوسنی ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار