نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: یک روزنامه عربستانی در مورد خدمات ایران به زوار نوشته بود، ایران در ارائه خدمات رفاهی ، بهداشتی و تامین خوراک زوار پیشتاز بوده است .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان.، مولوی نذیر احمد سلامی در همایش کارگزاران حج و زیارت در زاهدان، افزود: مسئله حج یکی از ارکان مهم دینی است که زائران تقریبا بیش از سایر مسائل از قبیل روزه، نماز و غیره دغدغه دارند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه حج تمتع یک بار است و برای هر زائر بیش از یک بار مقدور نیست بنابراین باید تمام موازین و قوانین مربوطه با صحت کامل انجام شود.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: دغدغه زائران حج این است حج با رعایت تمام موازین و صحت کامل انجام گیرد و در این خصوص، سازمان حج و زیارت اهتمام جدی دارند به بحث آموزش قبل از حرکت، آموزش در مکه و مدینه که بر روی این موارد بسیار تاکید می‌شود.

مولوی سلامی تصریح کرد: این چیزی است که تقریبا همه اعتراف دارند که خدمات رسانی به زوار ایرانی بدون هیچ تبعیضی بین زائران به صورت تمام و کامل صورت می پذیرد.

مولوی سلامی اضافه کرد: 80 نفر زائر اهل سنت را بین استان‌های همجوار تقسیم کرده بودند که در این کاروان‌ها روحانی اهل سنت وجود نداشت در نتیجه زوار اهل سنت در خصوص مسائل مربوط به احکام دچار مشکل شده بودند بنابراین با طرح این موضوع مهم امیدوارم که مسئولان نسبت به این مهم توجه کرده تا مشکلات موجود برطرف شود.

  انتهای پیام //س

برچسب ها: خدمات ، ایران ، زوار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.