کارشناس فوتبال در خصوص بازیهای شب گذشته بیان کرد:‌ مدعیان جام و قدرت‌های برتر اروپا در دور اول بازی‌ها حذف شدند.

امیر حسین پیروانی کارشناس فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان کرد: در این مرحله از بازی‌ها تیم‌ها نتایج درخشانی را کسب نکردند و قدرت‌های برتر اروپا که هر کدام مدعی پیروزی بودند در نخستین مرحله حذف شدند.
 
وی افزود: تیم‌های شیلی، کلمبیا، اروگوئه و کاستاریکا در این دوره خوب ظاهر شدند همچنین تیم آمریکا پیشرفت قابل توجهی داشت و این نشان می‌دهد که شرایط انگلیس تاثیرگذار نبوده و فوتبال دنیا با شور و هیجان که پیدا کرده رشد خیلی خوبی دارد.

پیروانی درباره تیم‌های اسپانیا و ایتالیا گفت: این 2 تیم به علت درگیر بودن در مسابقات لیگ برتر نتوانستند خوب ظاهر شوند به خصوص شاه کلیدهای اسپانیا مهره‌های رئال و بارسلونا موفق نشدند در این بازی عملکرد خوبی داشته باشند.

وی اظهار داشت: 2 تیم ایتالیا و اروگوئه که در گروه مرگ و مدعی قهرمانی بودند اما در دور مقدماتی حذف شدند البته ایتالیا در بازی اول خود خیلی خوب ظاهر شد اما در 2 مسابقه آخر بازی را واگذار کرد و شاید ایتالیا به خون تازه‌ای احتیاج دارد.

وی ادامه داد: تیم اروگوئه از لحاظ فنی شاید برتر از تیم ایتالیا نبوده اما از انگیزه بالایی برخوردار بود و البته داور نیز در این باخت بی تاثیر نبوده و با کارت قرمز و اخراج بازیکن ایتالیا باعث شد این تیم 10 نفره بازی کند و همان طورکه گفتیم این جام وجام شگفتی‌هاست و هیچ مسابقه‌ای را نمی‌شود پیش‌بینی کرد.

کارشناس فوتبال عنوان کرد: تیم یونان علی رغم اینکه در بازی‌های زیاد خوب ظاهر نشده بود اما مقابل ساح عاج بازی خیلی خوبی را از خودش ارائه کرد و مستحق پیروزی بود تیم ملی یونان را بازی تدافعی و قدرتی همیشه از خود به نمایش می‌گذاشت این بار اروپایی بازی کرد و بازی هجومی در دستور کارش قرار داده و چون نیاز مبرمی به کسب 3 امتیاز داشت تمام تلاش خود را انجام دادند. با اینکه ساحل عاج تیمی دوست داشتنی است و بازیکنان زیادی را به فوتبال شناساند اما نتوانست به دور بعدی راه یابد.

انتهای پیام/
برچسب ها: بازی ، قهرمانی ، مقدماتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار