مربی سابق تیم ملی امید کشورمان در خصوص بازی امروز ایران مقابل تیم بوسنی و هرزگووین گفت: در هر بازی ممکن است هر اتفاقی بیفتد اما باید با یک برنامه منسجم و حساب شده بر تیم بوسنی غلبه کنیم.

هومن افاضلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در هر بازی ممکن است هر اتفاقی بیفتد با توجه به فاز دفاعی منسجمی که از تیم ایران در بازی گذشته شاهد بودیم امید است با یک برنامه منسجم و حساب شده بر تیم بوسنی غلبه کنیم.
 
کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه بیان کرد: با توجه به پتانسیل تیم ایران در خطوط دفاعی و عملکرد قابل قبول در بازی گذشته می‌توان با بهره‌گیری از همین سبک در مقابل تیم بوسنی هم با برنامه ظاهر شویم و صعودمان را به دور بعد مسجل کنیم.
 
افاضلی عنوان کرد: با توجه به شیوه و تاکتیک در نظر گرفته شده از سوی کی‌روش و چیدمان تیم ایران در دفاع منسجم و با برنامه بوده و این امر سبب شده تا تیم‌ها در رسیدن به دروازه ایران با مشکل مواجه شوند.
 
وی تصریح کرد: در بازی امروز اگر بچه‌ها بدون غرور و با بهره‌گیری از کار تیمی عمل کنند غلبه بر تیم بوسنی آسان خواهد بود، اگر بازی که در مقابل آرژانتین را انجام را در زمین پیاده کنند قطعا ایران را در دور بعدی و در مقابل تیم فرانسه خواهیم دید. 
 
*بحث تبانی در این سطح از فوتبال بی‌معنی است

افاضلی عنوان کرد: بحث تبانی در این سطح از فوتبال غیرممکن است چرا که تیم بوسنی برای اعاده حیثیت رودروی ایران قرار می‌گیرد.
 
*گرما و رطوبت بلای جان تیم‌های اروپایی شد

کارشناس فوتبال کشورمان بیان کرد: رطوبت و گرمای شهرهای بازی‌ها سبب شد تا تیم‌های اروپایی با مشکلات متعددی روبه رو شوند و تیم‌هایی که به لحاظ جسم عضلانی و فیزیکی از اندام خوبی بهره‌ند بودند دچار مشکلاتی به لحاظ بدنی شدند.
 
*آرژانتین با تیم دومش، مقابل نیجریه بازی خواهد کرد

وی در پایان خاطر نشان کرد: در این دیدار امید است بازیکن با همت و غیرت ایرانی در زمین مسابقه حاضر شوند و فقط به بازی مقابل بوسنی بیندیشند با توجه به صعود تیم آرژانتین به دور بعدی مسابقات، احتمالا این تیم را با ترکیبی متفاوت در مقابل نیجریه خواهیم دید ولی با توجه به نیاز این تیم برای حضور در دور بعدی مسابقات به عنوان تیم اول، قطع به یقین آرژانتین را پیروز میدان بدانید.

انتهای پیام/
برچسب ها: کارشناس ، فوتبال ، تبانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار