معاون پژوهش و برنامه‌‌ریزی بنیاد ملی نخبگان گفت: این بنیاد، پژوهشگاه و کارگاه تحقیقاتی ، آموزشی نیست، بلکه حلقه وصلی برای تأمین نیازهای انسانی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، "غلامعلی منتظر" در مراسم تودیع و معارفه رؤسای پیشین و جدید دفتر بنیاد نخبگان استان کرمان که در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کرمان برگزار شد، افزود: بنیاد ملی نخبگان طیف وسیعی از جامعه را مدنظر دارد و محدود به عده‌ای اندک نیست.

"منتظر شناسایی و هدایت افراد نخبه ، به کارگماری و تسهیل مسیر در راستای اثرگذاری را، از مهم ترین اهداف بنیاد نخبگان در راه توسعه کشور اعلام کرد.

وی با تأکید بر اینکه حوزه بنیاد ملی نخبگان ، منابع توسعه انسانی را در کشور محقق می‌کند، خاطر نشان کرد: تجاری‌سازی و توسعه فناوری در کشور از اقدامات این بنیاد است.

معاون پژوهش و برنامه‌‌ریزی بنیاد ملی نخبگان تصریح کرد: کارهای علمی با همکاری و حمایت می‌تواند به ثمر بنشینند، لذا همه ما در این رسالت باید سهیم شویم.

نصرالله گرامی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمان نیز ، به توانمندی‌های دانشگاه‌های استان به‌ویژه دانشگاه شهید باهنر کرمان اشاره و تأکید کرد: استان کرمان ظرفیت علمی بالایی نسبت به سایر استان‌ها دارد.

در پایان مراسم از خدمات "حسین توکلی" تجلیل و" علیرضا سعیدی" به عنوان رییس دفتر بنیاد نخبگان استان کرمان معرفی شد./س


برچسب ها: بنیاد ، ملی نخبگان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.