عضو حزب مردم‌سالاری از برگزاری همایش "ما دل آرامیم" از سوی حزب متبوعش با حضور صاحبنظران در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و سیاست خارجی خبر داد.

"میرزابابا مطهری‌نژاد" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره جزئیات برگزاری همایش حزب مردم‌سالاری در ماه مبارک رمضان اظهار داشت:  همایش "ما دل آرامیم" با سخنرانی "مصطفی کواکبیان" و سخنرانان مختلف در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و سیاست‌خارجی برگزار می‌شود.

وی گفت: تاکنون دیگر سخنرانان همایش به طور دقیق مشخص نشده‌اند.

عضو حزب مردم‌سالاری بیان داشت: همایش مذکور با اعضای شورای مرکزی و دفاتر استانی با شاخص‌های اصلاح‌طلبی برگزار می‌شود و قرار است در آن مهمترین مسایل داخلی و خارجی کشور را مورد بررسی قرار داده و با دیدگاه‌های مختلف اصلاح‌طلبی آشنا شویم.(اینجا)

وی ادامه داد: همایش مذکور که به مراسم ضیافت افطاری ختم می‌شود، روز پنج‌شنبه از ساعت 16:30 در هتل المپیک برگزار خواهد شد.

گفتنی است همایش مذکور با حضور همه طیف‌ها از جمله اصلاح‌طلبان مستقل برگزار و طی آن تصمیمات لازم جهت هماهنگی‌ با گروه‌های سیاسی اصلاح‌طلب و مباحث مربوط به انتخابات اتخاذ خواهد شد.(اینجا)

لازم به ذکر است که اردوی تابستانی حزب مردم‌سالاری در شهر گیلان و در شهریور ماه برگزار خواهد شد که در آن درباره برگزاری کنگره سالانه حزب در بهمن‌ماه  تصمیم‌گیری خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار