مدیر اداره آموزش‌های شهروندی منطقه یک گفت: جشنواره آموزشی مورخ 4 تیر ماه سال جاری ویژه کودکان خانه‌های کودک محلات 26 گانه در موزه دارآباد در هفته اصلاح الگوی مصرف برگزار شد.

بی‌نظیر سیاوشی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: به مناسبت هفته اصلاح الگوی مصرف و نهادینه کردن این فرهنگ در بین کودکان و والدین آن‌ها جشنواره آموزشی ویژه کودکان خانه‌ةای کودک محلات 26 گانه در موزه حیات وحش دار‌آباد برپا شد.

وی بیان کرد:‌در این مراسم که با حضور 500نفر از کودکان خانه های کودک و والدین آن‌ها برگزار شد کودکان بعد از بازدید از موزه حیات وحش دارآباد و بخش‌های مختلف آن، از غرفه‌های آموزشی تدارک دیده در خصوص بحران آب،راه‌های هدر نرفتن منابع طبیعی و صرفه جویی در مصرف آب دیدن کردند.

مدیر اداره آموزش‌های شهروندی منطقه یک تصریح کرد: کودکان در این غرفه‌های آموزشی از طریق نقاشی روی صورت و طراحی تصاویر با موضوع بحران کم آبی در ایران و جهان آشنا شدند.

وی اظهار داشت: هدف از برگزاری این جشنواره و تئاتر‌های آموزشی برگزار شده در آن، آموزش مدیریت و مناسب در هدر نرفتن آب، کنترل مصرف آب و استفاده بهینه از آن بود.

سیاوشی خاطرنشان کرد: کودکان خانه‌های کودک محلات 26 گانه در پایان برگزاری این جشنواره شاد و مهیج پکیج‌های آموزشی حاوی آموزش مصرف بهینه آب و راه‌های هدر نرفتن آن را دریافت کردند و از آن‌ها پذیرایی به عمل آمد.

انتهای پیام/

برچسب ها: هفته ، الگوی ، مصرف ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار