عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: وضعیت اسفبار مسکن مهر اقشار آسیب‌پذیر و تعاونی‌های متخلف و دخل و تصرفی که توسط برخی از مسئولین انجام شده است، باید مورد رسیدگی جدی قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ سیدسعید زمانیان دهکردی نماینده مردم شهرکرد در مجلس در جلسه علنی در تذکر شفاهی به وزیر راه و شهرسازی گفت: رسیدگی به وضعیت اسفبار مسکن مهر اقشار آسیب‌پذیر و برخی تعاونی‌های متخلف و دخل و تصرفی که توسط برخی از مسئولین در واگذاری به افرادی که شرایط را نداشتند و سوء استفاده‌هایی که انجام شد، مخصوصا در چهارمحال و بختیاری باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.
 
این نماینده مجلس در تذکری به وزیر صنعت و معدن گفت: وضعیت صنعت کشور بسیار نامناسب است و نسبت به عدم رسیدگی و برنامه‌ریزی به مشکلات تولید و عدم هماهنگی بین دستگاه‌های اداری برای حل مشکلات تولید در بخش استعلامات سرمایه‌گذاری و سرمایه در گردش، عدم کنترل بازار و بی‌توجهی به گرانی‌های اخیر در این وزارتخانه باید اقداماتی صورت گیرد.
 
عضو کمیسیون برنامه و بودجه در تذکری به وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: وضعیت ورزش در پروژه‌ها، هیئت‌ها، تیم‌های ورزش، اعتبارات و اشتغال جوانان در حوزه انتخابیه من وضعیت نامناسبی دارد و بی‌توجهی به آن اثرات نامطلوبی را درپی داشته است.

انتهای پیام/
برچسب ها: عضو ، کمیسیون ، برنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار