عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: در بودجه 93 آموزش و پرورش علاوه بر ردیف‌های اعتباری مبلغ 500 میلیارد تومان با عنوان سایر برای رفع مشکلات مدارس پیش‌بینی شده است.


 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران عبدالوحید فیاضی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان نور اظهارکرد: همه دستگاه‌ها به نوعی با آموزش و پرورش همکاری دارند و تجلی این مشارکت در ترکیب شورای آموزش و پرورش است.

 وی افزود: آموزش و پرورش نهادی است که جای کار بسیار دارد و باید تلاش کرد تا فرزندان ما که سرمایه‌های این کشور و خانواده‌ها هستند از آن بهره ببرند.

فیاضی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که "هزینه در آموزش و پرورش سرمایه است " افزود: در تعلیم و تربیت نباید کم هزینه کرد، زیرا هزینه در مدارس مانند هزینه در رعایت بهداشت و سلامت است و چنانچه در بهداشت و پیشگیری از بیماری هزینه شود، هزینه درمان کاهش خواهد یافت، هزینه در تعلیم و تربیت نیز، هزینه دادگاه، زندان، نیروی انتظامی و امنیتی را کم می‌کند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آموزش و پرورش باید انسانی تربیت کند که خدا را ببیند تا مرتکب خلاف نشود و این در مدارس اتفاق می‌افتد، اما مدارس تخریبی و فاقد امکانات نمی‌تواند محل تعلیم و تربیت مناسب باشد..

 وی با اشاره به  بهبود اماکن در اختیار آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: قانون این اجازه را داده لیکن اجرای آن مستلزم همکاری دیگر دستگاه‌ها از جمله شهرداری‌ها است.
برچسب ها: میلیارد ، تومان ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار