سلسله برنامه هایی با موضوع فرش دستباف ایران با عنوان "پردیس پارسی" از نیمه مرداد ماه و در آستانه بیست و سومین نمایشگاه فرش دستباف به روی آنتن شبکه یک می رود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛به نقل از روابط عمومی مرکز ملی فرش ایران، با اجرایی شدن قراردادی که پیش از این میان مرکز ملی فرش ایران و شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی ایران منعقد شده بود، از نیمه مرداد ماه تولید و پخش 50 برنامه هفتگی آغاز می شود.

در این سلسله برنامه ها قرار است ضمن ارایه دیدگاه ها و دغدغه های فعالان فرش دستباف در حوزه های مختلف تولید تا تجارت، فضایی برای فرهنگ سازی در استفاده از فرش دستباف ایرانی و ترویج و تبلیغ این هنر صنعت فراهم آید و مخاطبان به شناختی اجمالی درباره انواع طرح و نقش، سابقه تاریخی، تنوع مناطق تولید فرش در ایران دست یابند.
 
امروز نیز در همین راستا، "حمید کارگر"، سرپرست مرکز ملی فرش ایران و "منوچهر طاهایی" مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور ویژه، در بازدید از استودیوی ضبط برنامه یادشده، با کارگردان، تهیه کننده و دیگر عوامل اجرایی این برنامه به گفت و گو نشستند تا جهت گیری و سیاست های مرکز ملی فرش را به سازندگان برنامه منتقل کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: فرش ، دستباف ، نمایشگاه ، پردیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناصر نظامی دوست
۲۱:۰۴ ۲۴ شهريور ۱۳۹۳
ضمن عرض سلام و ادب و احترام
در مورد برنامه امشب برنامه پردیس پارسی در مورد تابلو فرش
که آقای صحتی و تورج ژوله تشریف داشتند
کاش در این برنامه تون از بنیانگذاران رشته تابلو بافی استفاده کنید تا اگر می خواهید کمکی و یا معرفی انجام میدید بصورت دقیق و کامل انجام بگیرد
ضمنا بنیانکذار تابلو بافی در ایران به شیوه مدرن
خانواده نظامی دوست است که آثار ایشان
بطور چشم گیر و نمادین دیده می شود و بعنوان ریز بافت ترین و مخترع برتر کشوری به فعالیت خود ادامه می دهد
خسته نباشید
آخرین اخبار