رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین گفت که حماس از هر گونه اقدامی در قالب مقاومت علیه رژیم خودكامه صهیونیست استقبال می کند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم،رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با ابراز بی اطلاعی از سرنوشت 3 صهیونیست ناپدید شده در الخلیل، گفت: ما از هر گونه اقدامی در قالب مقاومت علیه رژیم خودكامه صهیونیست استقبال می كنیم.

رئیس دفتر حماس با بیان اینكه این جنبش و ملت فلسطین هراسی از تهدیدهای رژیم صهیونیستی ندارند، تاكید كرد: حماس از هر گونه اقدامی در قالب مقاومت علیه رژیم خودكامه صهیونیست استقبال می كند.

مشعل تاكید كرد: حماس هیچ اطلاعی از ربوده شدن 3 شهرك نشین در شهر "الخلیل" ندارد، اما از هر گونه اقدامی در قالب مقاومت علیه رژیم خودكامه صهیونیست استقبال می كند.

وی در یك گفتگوی تلویزیونی افزود: اگر آنچه درباره به اسارت گرفتن شهرك نشین های نظامی درست باشد، ما از آن استقبال می كنیم، زیرا چنین اقدامی وظیفه ملی ماست و اسیران ما باید از زندان های رژیم صهیونیست آزاد شوند.

خالد مشعل خاطرنشان كرد: اگر ثابت شود كه گروهی از فلسطینی ها 3 شهرك نشین صهیونیست را ربوده اند تا خواستار آزادی اسرای فلسطینی از زندان های رژیم صهیونیستی شوند ، این مایه مباهات و افتخار ما است.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در خصوص اینكه آیا سخنان قبلی وی در واقع رمز آغاز ربودن صهیونیست ها بود، گفت: نتانیاهو بود كه رمز ربودن نظامیان اسرائیلی را داد و آن زمانی بود كه خواسته های اسیران فلسطینی را رد كرد، به سیاست صهیونیستسازی و شهرك سازی پرداخت و منافع فلسطینی ها را نادیده گرفت.

وی در خصوص تهدیدهای رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها اظهار داشت: ما هراسی از تهدیدهای رژیم صهیونیستی نداریم. این رژیم افرادی را از حماس، فتح و از بهترین های ملت و رهبران فلسطینی و در صدر آنها یاسر عرفات، احمد یاسین ترور كرده است. از این رو است كه اگر ربودن صهیونیستها صحت داشته باشد، مایه افتخار و مباهات ما است.

انتهای پیام/
برچسب ها: خالد ، حماس ، ترسی ، تهدید ، اسرائیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار