پاشنكو دروازبان سابق ملوان انزلي، با شرايط خاص در اين تيم به ميدان رفته است، اما براي حضور در استقلال، وي بحث 3 ميليارد را پيش كشيده است.

        به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران،پاشنكو مورد نظر آبي‌هاست. اما از طرفي مسئولين تيم قادر به پرداخت اين مبلغ نيستنند و اعلام كردند كه شرايط پرداخت اين مبلغ را ندارند، اما از طرفي ديگر مديريت سابق ملوان مدعي شده است كه پاشنكو را با 100 هزار دلار جذب كرده است
 عنوان شده است كه اين دروازبان اينبار قصد دارد با شرايط خاص و ويژه وارد ايران شود و وي نمي‌پذيرد كه مانند قراردادش با ملوان با آبي‌ها همكاري داشته باشد.
شايان ذكر است، اين دروازبان پيشنهاد فوق را ارائه كرده است، اما امكان كسر مبلغ مورد نظر وي وجود دارد.
 اين در حالي است كه ملواني‌ها حاضرند وي را با 120 هزار دلار به ايران بياورند.

**توافق اوليه معمارزاده با استقلال
 دروازبان سابق قرمزها، اوكي داد ميثاق معمارزاده دروازبان سابق پرسپوليس، قصد حضور در تيم استقلال را دارد و حتي در اين خصوص اعلام شده‌ است كه توافقها صورت گرفته است.
 مسئولين تيم استقلال با معمارزاده، صحبت كردند و صحت توافقات اوليه در مورد حضور وي در استقلال صورت گرفته است، اما آبي‌ها در انتظار مشخص شدن شرايط پاشنگو هستند تا اگر اين دروازبان با آن ها توافق كرد، با وضعيت متفاوتي در صدد جذب دروازبان ديگري برآيند.
اين در حالي است كه معمارزاده خواستار حضور در تيم استقلال است و اعلام آمادگي كامل كرده است و حتي پاسخ منتقدانش را نيز ارائه كرده است كه از آمادگي خاصي برخوردار شده
شايان ذكر است،اين دروازبان به حضورش در پرسپوليس اشاره‌اي ندارد و قصد دارد كه در صورت مهيا بودن شرايط به استقلال بيايد.  

**هافبک ناراضی و عصبانی پیکان به سیم آخر زد/ پول ارسالی به حساب ساموئل نرسید؟
 
ساموئل هافبک خارجی فصل پیش استقلال سر از پیکان درآورد تا همبازی مهدی رحمتی در این تیم شود اما وی از آبی‌ها حسابی عصبانی است.
 ساموئل در حالی استقلال را ترک کرد که عنوان می‌شد امیر قلعه‌نویی به ماندن وی رضایت کامل دارد اما ساموئل بلافاصله پس از حضور رحتمی در پیکان به ایران آمد و قراردادش را با پیکان امضا کرد.
 گفتنی است، این بازیکن که اعلام می‌شد پردرآمدترین خارجی لیگ در فصل گذشته بوده، از استقلالی‌ها ناراضی است زیرا وی مدعی شده که پنجاه درصد از قراردادش را نگرفته است و این موضوع از نظر وی بسیار غیرحرفه‌ای است

**بازیکناازاد استقلال پولشان را بخشیدند
چند بازیکن تیم استقلال در فهرست مازاد آبی‌ها هستند، اما با شرایط خاص در تیم ماندند و قراردادشان را تمدید کردند تا دلیل این موضوع اعلام گردد!
بازیکنان تیم استقلال که مدتها قبل نام آنها، در فهرست مازاد امیر قلعه نویی قرار داشت. به یکباره قرارداد خود را امضا کرده و در استقلال ماندنی شدند تا بحث در خصوص چگونگی این اتفاق مطرح شد. دراین خصوص اعلام شده است، بازیکنان مازادی که در حال حاضر، با آبی‌ها قرار داد امضا کردند با شرایط خاص روبه‌رو شدند زیرا عنوان می‌شد استقلال پیش از این خواستار حضور بازیکنانی مانند قاضی، جمشیدیان، نوری و چند نفر دیگر است اما شنیده می‌شود که برخی از این نفرات بخش زیادی از طلبشان را به آبی‌ها بخشیدند و پس از آن قرارداد جدید ما بین آنها و باشگاه امضا شده است و این موضوع دلیل اصلی ماندنشان دراستقلال است که بسیار قابل توجه است.
برچسب ها: استقلال ، اخبار ، پییشنهاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار