مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سراب از تولید سالانه یک هزار و 60 تن عسل و 117 هزار و 100 تن شیر خبر داد و گفت: میزان تولید محصولات زراعی شهرستان سراب در مجموع بیش از 400 هزار تن می باشد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، فرقانی در اجتماع اهالی و کشاورزان منطقه مهربان اظهار کرد: جهاد سازندگی سابق که از سال 1379 در جهاد کشاورزی ادغام شد، در دوران دفاع مقدس همچنین در دوران بعد از آن خدمات ماندگاری از خود در کشور به یادگار گذاشت.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان سراب با اشاره به تقدیم 3 هزار و 313 شهید توسط وزارت جهاد کشاورزی ، شهدای جهادگر و ایثارگران حماسه‌های جهادی در جبهه‌های حق علیه باطل را سند افتخار ملتی دانست که شهادت را افتخار خود دانسته و پیروی از ولایت را با خون خود امضا کردند. مهندس فرقانی با اشاره به اینکه وزارت جهاد کشاورزی یکی از رسالت‌های خود را تقویت روحیه و فرهنگ جهادی ، بسیجی ، فرهنگ ایثاروشهادت می‌داند ، تصریح کرد: موفقیت ‌های جهادکشاورزی تنها با روحیه جهادی و بسیجی امکان‌پذیر بوده و خواهد بود.

وی تاکید کرد: این تلاشگران بیعت همیشگی خود را با همسنگران شهید و ایثارگر جهادی تجدید کرده و امیدوارند که با همین روحیه به خدمتگزاری به کشاورزان و بهره‌ برداران که بندگان مقرب الهی هستند ، ادامه دهند.

مدیر جهادکشاورزی سراب در ادامه سخنان به ارائه گزارشی از عملکرد سال‌های 91 و 92 جهاد کشاورزی شهرستان سراب پرداخت و اظهار کرد: از محل اعتبارات توسعه کشاورزی و خط اعتباری ویژه برای توسعه مکانیزاسیون به تعداد 184 مورد تسهیلات جمعاً مبلغ 48 میلیارد و 510 میلیون ریال اعطا شده است./س
 
 
 
برچسب ها: محصولات ، زراعی ، سراب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.