نماینده ارومیه با اشاره به اداره جلسه روز گذشته که سوال از وزیر کشور در آن مطرح بود، گفت: عملکرد آقای ابوترابی‌فرد در این جلسه بی‌طرفانه نبود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، جواد جهانگیرزاده نماینده مردم ارومیه در جلسه علنی امروز با استناد به ماده 18 و 167 آیین‌نامه اجرایی مجلس به نحوه اداره جلسات توسط هیئت‌رئیسه مجلس انتقاد کرد.
 
وی به عملکرد ابوترابی‌فرد در مورد جلسه روز گذشته که مربوط به سوال مطهری از وزیرکشور بود اشاره کرد و گفت: توضیحات شما در مورد تقسیمات کشوری نشان می‌دهد که بی‌طرفی رعایت نشده است.  
 
وی افزود: ملاک ما آیین نامه داخلی مجلس است، این که شما به آقای مفتح خارج از چارچوب اجازه تذکر می‌دهید چه توجیهی دارد یا اینکه نوبت تذکر فولادگر را به آقای توکلی می‌دهید چه توجیهی دارد.
 
وی هم چنین در مورد طرح تمدید مهلت اجرای آزمایشی قانون ثبت اختراعات گفت: در گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی آمده است که کمیسیون‌های قرعی از جمله کمیسیون امنیت ملی گزارش خود را ارائه نکرده است، طرح ثبت اختراعات چه ربطی به کمیسیون امنیت ملی دارد.
 
وی گفت: هم چنین در گزارش کمیسیون قضایی آمده است که این کمیسیون در جلسه 93.03.27 موضوع را بررسی کرده است و در جای دیگری از گزارش آمده است که کمیسیون صنایع و معادن در جلسه مورخ 93.03.25  یعنی دو روز قبل از جلسه کمیسیون قضایی تشکیل جلسه داده است بنابراین این موضوع جای تعجب دارد.  
 
عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: ما باید یک مجموعه‌ای را موظف کنیم تا موضوع را بررسی کند و بی‌قانونی وضعیت بدی است.
 
انتهای پیام/ 

برچسب ها: صحن ، علنی ، نماینده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار