یکی از کشورهای اروپایی با چالشی جدید مبنی بر روی آوردن پرستاران این کشور به مقوله‌ی مد و مدرنیزه شدن و غفلت از رسیدگی به پرستاران مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران؛ به تازگی بیماران بیمارستان‌ها در کشور انگلستان طرح شکایت جدیدی مطرح نموده‌اند مبنی بر اینکه در بیمارستان‌های این کشور پرستاران برای آن‌ها انواع مزاحمت‌ها را ایجاد می‌کنند.

گفتنی است، از جمله مشکلات بیماران در بیمارستان‌ها حرف زدن، چت کردن و یا زنگ زدن پرستاران به دوستان خود با گوشی‌های تلفن همراه هوشمند است، همینطور پوشیدن کفش‌های پاشنه بلند توسط پرستاران که سبب بر هم خوردن خواب بیماران می‌شود.

مدرنیزه شدن و رواج انواع مد‌ها میان پرستاران در کشور انگلستان تا به آنجا پیشرفت کرده که اکثر بیماران با مشکلاتی مانند بیماری‌های قلبی، فشار خون بالا، درد، مشکلات مربوط به نظافت‌ شخصی و همینطور تاخیر در بهبود زخم‌ها مواجه شده‌اند.

پرستاران نیز در هنگام شنیدن این شکایات مشکلات مربوط به بیدار ماندن در طول شب را بهانه کرده‌اند و از این اقدامات برای جلوگیری از خوابیدن نام برده‌اند.

در راستای این شکایت دولت انگلیس در نظر دارد قوانین جدیدی برای ساخت کفپوش و همچنین مقررات حاکم در بیمارستان‌ها وضع نماید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.