پایگاه اطلاع رسانی جشنواره ملی هنرهای تجسمی امام رضا (ع) در شیراز رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با بیان اینکه استان فارس با میزبانی جشنواره هنر های تجسمی امام رضا(ع) سعی در ترویج فرهنگ منور رضوی دارد، گفت: باید برنامه ها به گونه ای برنامه ریزی شود که اثرگذار باشد که این فرهنگ را در زندگی ما نهادینه کند.

همتی بوشهری با اعلام فراخوان ارسال آثار به جشنواره ملی هنرهای تجسمی امام رضا(ع) از اول تیرماه آغاز شده است، افزود: ثبت نام در این جشنواره تا 20 مرداد امسال ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌‌توانند به سایت این جشنواره به نشانی www.emamrezafestival.ir مراجعه کنند.

این مقام مسوول با اشاره به اینکه جشنواره ملی هنر های تجسمی امام رضا(ع) در چهار رشته مجسمه، نقاشی، پوستر و نشانه برگزار می شود، ادامه داد: یک تصویر از یک حدیث رضوی، فرهنگ رضوی از نگاه هنرمندان تجسمی کار و بخش ویژه امین ولایت را موضوعات این جشنواره است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس همچنین از برگزاری اختتامیه این جشنواره همزمان با دهه کرامت در شهریور ماه خبرداد و بیان کرد: آثار دریافت شده جهت داوری کدگذاری خواهند شد و در مراسم اختتامیه این جشنواره از 36 اثر برگزیده در رشته‌های مختلف تقدیر به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/س

برچسب ها: پایگاه ، جشنواره ، امام ، رضا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.