سریعترین گل تاریخ فینال جام جهانی در 7 جولای و در فینال جام جهانی1974 آلمان توسط یوهان نیسکنز هافبک تیم ملی هلند پس از 90 ثانیه مقابل آلمان غربی زده شد.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، بازی های فینال در جام حهانی همیشه با حساسیت همراه هستند و کمتر پیش می آید که توپی در اوایل بازی از خط دروازه ها عبور کند اما همیشه سریعترین گل در میان تمام بازی های تاریخ وجود دارد.

سریعترین گل تاریخ فینال جام جهانی در 7 جولای و در فینال جام جهانی1974 آلمان توسط یوهان نیسکنز هافبک تیم ملی هلند پس از 90 ثانیه مقابل آلمان غربی زده شد. تیم ملی هلند تحت رهبری رینوس میشل به دلیل عملکرد درخشانی که داشت، بهترین تیم آن دوره شناخته شد.

این تیم پر استعداد که بازیکنانی چون نیسکنز، رودی کرول، جانی رپ و یوهان کرایوف را در اختیار داشت، توانست با ارایه بازی های زیبا که به فوتبال شناور معروف شد تا فینال پیش برود.

تیم هلند در بازی فینال توانست قبل از اینکه پای حریف به توپ برسد، دروازه سپ مایر را باز کند، اما این شادی زیاد طول نکشید و جک تیلور داور انگلیسی بازی یک پنالتی در دقیقه 25 به نفع آلمان غربی اعلام کرد و پل برایتنر گل تساوی زرمن ها را به ثمر رساند و در اواخر نیمه اول هم گرد مولر گل دوم و در واقع گل قهرمانی آلمان غربی را به ثمر رساند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار