معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران گفت: دشمنان به دنبال تعریف خاورمیانه جدید و از بین بردن ابهت و محوریت ایران در منطقه هستند.

ˈسید شهاب الدین چاووشیˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به جنایت های گروه تروریستی ˈداعشˈ در عراق اظهارکرد: داعش یک گروه سیاسی هرج و مرج طلب است.

وی گفت: هدف استکبار جهانی و دشمنان از راه اندازی جنگ در منطقه، سوریه نبود؛ بلکه هدف اصلی شان منکوب کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

چاووشی افزود: امروز ایران اسلامی یک قدرت بزرگ موشکی محسوب می شود و هر چند موشک هسته ای نداریم، اما دشمنان هسته ای بودن ما را نمی پذیرند.

وی با اشاره به وجود سلاح های هسته ای در هند، پاکستان و رژیم اشغالگر قدس، تصریح کرد: علت اصلی وحشت استکبار از هسته ای شدن ایران، اندیشه سیاسی ایران و مخالفت آن با اندیشه اسلام آمریکایی است.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران بطور نمونه با اشاره به فعالیت های گروه طالبان، خاطرنشان کرد: آنان با جنایات خود اسلام را با چهره ای خشن معرفی می کنند که نقطه مقابل اسلام ناب محمدی است و بر این اساس، وظیفه آحاد مسلمانان و بخصوص شیعیان برای مقابله با آنان بسیار سنگین است.

وی بیان کرد: کشتارها و جنایات گروه تروریستی داعش در عراق فقط محدود به شیعیان نیست، بلکه سنی ها را نیز می کُشند و باید هوشیار باشیم که دشمن در صدد راه اندازی دعوای شیعه و سنی است.

چاووشی تصریح کرد: اشاعه و تسری این تفکر در بین گروه های تندروی اسلامی و کسانی که با پشتوانه دیدگاه های اسلامی آب به آسیاب دشمن می ریزند، می تواند بسیار خطرناک باشد.

وی گفت: مشکل امروز جهان اسلام مبارزه با اسلام نماهایی است که در تلاشند تا چهره زشت و کریهی از این دین الهی به نمایش بگذارند./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.