عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش بزرگ "لبیک" گفت:دنیا امروز با پدیده ای روبه رو شده که تمام نقشه های آنان را نقش بر آب می کند این پدیده نشان داده اگر مسلمانان متحد شوند چه قدرت بزرگی می شوند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران ؛سعید جلیلی در اجتماع بزرگ لبیک که عصر امروز  در میدان امام حسین(ع) برگزار شد گفت: امام (ره)بزرگوار ما نهال طیبه ای را در جهان امروز کاشت که امروز بعد از  سالها این نهال تبدیل به درخت تنومندی شده است.
 
وی تاکید کرد: نهاد انقلاب اسلامی شجره طیبه ای است که اصل آن ثابت و شان آن در آسمان است.  
 
این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که جهانیان شاهد بودند که این نهال هر روز پربارتر می شود،گفت: این نهال مقاومت کرد پیشرفت کرد و معادلات قدرت را تغییر داد و شکل جدیدی را به دنیا نشان داد و منحصر به ایران نشد؛ این نهال تشکیل شد و الگوی بسیاری از جاها شد.
 
جلیلی اظهار داشت: این نهال نشان داد چگونه می توان استقلال و آزادی داشت و ارزش های خود را دنبال کرد.
 
وی افزود: امروز پس از آن که امام(ره) این نهال را به دنیا نشان داد؛ دنیا می بیند که اگر مسلمانان دعوت پیامبر(ص) را اجابت کنند چه نتیجه ای را می گیرند.
 
وی خاطر نشان کرد: دنیای استکبار شاهد بود که وقتی ملت ما این دعوت را اجابت کرد؛سن آن با چه سرعتی پیشرفت کرد و این منحصر به ما نماند.
 
جلیلی در ادامه گفت: اگر ملت توانستند خرمشهر را آزاد کنند برمبنای این نگاه لبنان هم آزاد شد؛مستکبران با تمام قدرتی که داشتند دیدند که امروز قدرتی پیدا شده که قدرت جهان اسلام را به رخ دنیا می کشد.

جلیلی در ادامه گفت: آن ها دیدند که فقط ایران نیست که می تواند پیروز شود؛امروز حزب الله لبنان با استفاده از این الگو جنگ 33 روزه را پیروز می شود. حماس با استفاده از این الگو پیروز می شود و لبنان با این الگو در جنگ هشت روزه پیروز می شود و به قول سید حسن این گونه پیروزی های اسلام شکل می گیرد.دنیای استکبار دید، امروز مثل قدیم نیست که منویات غلط خود را دنبال کنند، دیدند که وقتی جهان اسلام دعوت پیامبر(ص) را اجابت می کند چه قدرت بزرگی پیدا می کند.
 
جلیلی در ادامه با بیان این که دنیای استکبار با پدیده ای روبه رو شده است که تمام نقشه های آنان را نقش بر آب می کند، اظهار داشت: این پدیده نشان داد اگر مسلمانان متحد شوند چه قدرت بزرگی می شوند؛ امروز ما شاهد پدیده جدیدی هستیم. امروز قدرت اسلام نه تنها جنبه زور آن ها را رسوا کرده بلکه جنبه تزویر آن ها را هم رسوا کرده، مستکبران می گفتند ما باید برای جهان تعیین تکلیف کنیم مانند مستکبران دیگر چون هیتلر، آن ها به دنبال این بودند که در حالی که نامناسب ترین امتیازات مانند "حق وتو" را و داشتن سلاح اتمی را دارند برای دنیا تعیین تکلیف کنند.
 
جلیلی با اشاره به گذشته ننگین استکبار یادآور شد: کسانی که جنایات اتمی کرده اند؛ امروز ادعای مبارزه با سلاح اتمی دارند!کسانی که بدترین رفتارهای حقوق بشری را داشته اند،امروز مدعی دفاع از حقوق بشر هستند و کسانی که تروریست را پرورش دادند، ادعای شعار مبارزه با تروریست سر می دهند و کسانی که زمانی شعار دفاع از دموکراسی را می دادند امروز در دنیا با هر رژیمی که دیکتاتور هست متحدتر هستند و بالعکس هر جا که مردم می خواهند خودشان انتخاب کنند آن ها در مقابل مردم می ایستند، کاری که آن ها می کنند برای مقابله با پدیده انقلاب در سطح منطقه و جهان است برای این که کسی نتواند میوه انقلاب را بخرد.



وی افزود: آمریکا و "اسلام آمریکایی" با تهدید و تحریم و تحریف و تکفیر به دنبال این هستند که مانع از رشد شجره طیبه انقلاب اسلامی بشوند.
 
جلیلی اظهار داشت: تمام تلاش دشمنان این بوده که در مسیر جدید و نوین اسلامی که نشان داده مردم سالاری غربی ها دروغین است و انقلاب اسلامی الگوی جدیدی از مردم سالاری را نشان می دهد، جلوی این را بگیرند که یک روز با فتنه 88 در ایران و یک روز با مقابله با مردم سالاری در عراق این کار را انجام می دهند.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد:یک تمدن جدید قدرت اسلام ناب است که هم می تواند مقاومت و هم پیشرفت و تمدن سازی را به همراه داشته باشد و هم در مردم سالاری الگوی شایسته ای باشد.
 
وی افزود:بنابراین دشمنان با همان هربه های قدیمی می خواهند قدرت جهان اسلام را مشغول به خود کنند و نگذارند وحدت که مایه پیروزی است ایجاد شود و بامطرح کردن بحث هایی مانند اختلاف میان شیعه و سنی و عرب و عجم به مقاصد استکباری خود برسند.
 
جلیلی اظهار داشت: دشمنان می بینند با وحدت شیعه در جنگ 33 روزه به پیروزی می رسد و سنی در جنگ 22 روزه که این برمبنای اسلام مبارزه و مقاومت است.
 
وی گفت: اینکه آن ها چند مزدور را اجیر می کنند تا در درون جهان اسلام فعالیت کنند و رفتارهای تروریستی نشان بدهند یک نسخه نخ نما و پوسیده و قدیمی است.
 
جلیلی تصریح کرد: ملت ما و مردم منطقه و جهان اسلام به خوبی می دانند آمریکا و قدرت های استکباری گروه های تروریستی را در منطقه و افغانستان درست کرده اند و پشتیبانی کرده اند و به همین بهانه منطقه را اشغال کرده و حضور نظامی یافته اند و بعد از 14 سال نیز افغانستان را اشغال کرده اند و پس از آن ادعا نمودند که آن جا را ترک کرده اند؛اما گروه های تروریستی برخلاف ادعای آن ها هم چنان در آن جا فعالیت می کنند.
 
وی افزود: دشمنان فکر می کنند مردم جهان در منطقه این نقشه های نخ نما شده را تشخیص نمی دهند.
 
جلیلی گفت: دشمنان برای این که مانع از قدرت و استعداد انقلاب اسلامی که در منطقه مقاومت و پیشرفت ایجاد می کند و هدف خود را آمریکا و رژیم صهیونیستی می داند این مزدوران را به راه انداخته اند؛لذا این جنگ چند تروریست نیست،بلکه جنگ نیابتی عده ای مزدور به نیابت از اربابان خودشان است. 
 
وی افزود:تروریست ها باید از اربابان خود بپرسند بعد از جنگ جهانی دوم در ژاپن پایگاه نظامی زدند و هنوز حاضر نشده اند آن جا را ترک کنند و به بهانه های مختلف در آن جا حضور دارند. 
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهارداشت: انقلاب اسلامی یک کشتی است که این گونه نیست که دربرابر امواج باز بایستد بلکه در حرکت و پیشرفت می کند و در برابر امواج سهمگین می ایستد و حرکت خود را ادامه می دهد.
 
جلیلی تصریح کرد:ملت عراق با مقاومت،وحدت،توسل به احکام نورانی اسلام چنان شکستی به شما تحمیل کرد؛ شما آمریکایی ها که مجبور شدید با آن ذلت فرار کنید و امروز چند تروریست را فرستاده اید که در برابر موفقیت های مردم بایستند اما به جایی نخواهید رسید. 
 
وی گفت: شیعه،سنی و کرد چنان ذلتی به تروریست ها و اربابانشان تحمیل خواهند کرد که آن ها دیگر به فکر چنین نقشه هایی نیفتند.
 
جلیلی افزود: امروز همه می دانند این ها یک گروهک تروریستی و عده ای مزدور و اجیر بیشتر نیستند و آمده اند تهدیدی برای کل منطقه و جهان اسلام باشند تا جلوی آن ظرفیتی که شیعه و سنی در برابر رژیم صهیونیستی ایستاد و پیروزی های متوالی به دست آورد و شکست های بزرگی علیه آمریکا و اسرائیل در ایران، لبنان، عراق و غزه و فلسطین به دست آورد را بگیرند. 
 
وی اظهار داشت: اگر آن ها امروز به شکل چند مزدور به عراق آمده اند نشان دهنده شکستی است که در سوریه خورده اند سوریه دژ مقاومت جهان اسلام در برابر رژیم صهیونیستی است و امروز با چند گروهک تروریستی می خواهند اتقام شکست در سوریه را از راه دیگری بگیرند؛اما انشالله به برکت قرآن و اهل بیت(ع) چنان شکستی خواهند خورد که این اتفاقات را در جای دیگر نتوانند تکرار کنند. 
 
وی افزود: ملت عراق با وحدت و همبستگی ملی و دفاع از حاکمیت ملی و توسل به قرآن و اهل بیت(ع) چنان شکستی را به مزدوران آمریکا و رژیم صهیونیستی تحمیل خواهند کرد و ان شالله این پیروزی مقدمه ای خواهد شد برای وحدت در مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی 
 
جلیلی گفت: آن ها فهمیده اند اسلام قدرت بزرگ امروز و فرداست و نشانه های روشن آن را می بینند.
 
عضومجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: امروز آن چه اسلام ناب محمدی و امام عزیز ما 50 سال پیش ارائه کرد امروز به درخت تنومندی تبدیل شده و با یک باد نخواهد لرزید و میوه های آن در لبنان و عراق و غزه و فلسطین بوده و در جاهای دیگر ادامه خواهد یافت و متوقف نخواهد شد همچنان که بیداری اسلامی در جاهای مختلف در غالب تمدن اسلامی از پا نخواهد نشست.
 
جلیلی گفت: یکی از تحلیلگران آمریکایی اعلام کرد چاره ای برای مبارزه با اسلام ناب نداریم،جز این که علاوه بر فشارهایی که به جهان اسلامی می آوریم آن را به دو اسلام لیبرال و تکفیری و متحجر مطرح کنیم تا منویات خود را به پیش ببریم زیرا آن ها امروز با تهدید نمی تواند جلوی جهان اسلام بایستند.
 
وی افزود: آنچه که امام(ره) ما در اسلام ناب مطرح کرد همراهی حق و تکلیف بود،دشمنان می خواهند با اسلام آمریکایی یا در شکل تکفیری و تحجری منکر حق انسان ها بشوند یا در شکل لیبرالی منکر تکلیف انسان ها شوند ،اما اسلام ناب که امام(ره) ما آورد هم در حق و هم در تکلیف تاکید دارد حق انسان ها برای پیشرفت و دنبال کردن آرمان خود تکلیف خود در دفاع از حقوق خود است. 
 
وی گفت: این است که احساس نگرانی می کنم و حمله گازانبری آمریکا و "اسلام آمریکایی" تهدیدی علیه اسلام و تکفیر بر چهره اسلام است که آن را به کار می برند.
 
جلیلی اظهار داشت: امروز آن چه که اهمیت دارد وحدت حول جهان اسلام است که کسانی نخواهند دعواهای قدیمی و کهنه شیعه و سنی و عرب و عجم را مطرح کنند تا به مطامح خود برسند. 
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: همان طور که ملت ما نشان داد با وحدت حول محور ولایت می تواند به پیروزی برسد ملت عراق هم نشان می دهد که می تواند با وحدت حول قرآن کریم و ولایت مرجعیت دینی به کار خود ادامه داده و به پیروزی برسد. 
 
وی گفت: وقتی در عراق دولت مردمی شکل می گیرد همین وحدت و مرجعیت دینی است که اجازه نمی دهد رای مردم را به شکست بکشاند همان طور که در ایران وحدت و ولایت از جمهوریت و آرای مردم در فتنه 88 دفاع می کند و اجازه وتوی آرای مردم را نمی دهد لذا امروز هم مرجعیت دینی عراق پشتیبان دولت منتخب ملت است. 
 
وی افزود: همان طور که عزیز ما سیدحسن نصرالله گفت "ما در دوران پیروزی ها هستیم" و ان شالله به پیروزی های بزرگتری هم خواهیم رسید و آمریکا و مزدوران او هیچ غلطی نخواهند کرد.
 
جلیلی اظهار داشت: اگر آن ها می خواستند به کمک چند مزدور موفقیتی به دست بیاورند در دفاع هشت ساله ما مزدوری مثل صدام که همه امکانات را همین مدعیان حقوق بشر در اختیار او گذاشتند را حمایت نمی کردند در چنین روزهایی بود که آن ها با دادن سلاح های شیمیایی به صدام مردم سردشت و شیعه و سنی را به خاک و خون کشیدند.
 
عضومجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد:چه کسانی این سلاح ها را در اختیار صدام گذاشتند؟ همین قدرت های مدعی امروز عروسکی مثل صدام را حمایت کردند امروز صدام کجاست ؟ملت ما کجاست؟ و قدرت جهان اسلام.
 
جلیلی گفت: آمریکایی ها در اشغال افغانستان و عراق به چه موفقیتی دست یافتند؟ آن ها با ناتو آمده بودند لذا باید درس بگیرند که امروز با چند مزدور عجیر شده که بخواهند به مقابله با جهان اسلام و ملت عراق بپردازند به هیچ موفقیتی نخواهند رسید.
 
وی خاطر نشان کرد: ان شالله ملت ایران و جهان اسلام با قرآن و ولایت که رمز اصلی است موفقیت های بیشتری به دست می آورد. 

انتهای پیام/

برچسب ها: انقلاب ، اسلامی ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار