برخورد خشن پلیس انگلیس با یک پیرمرد / اعتراض مردم هم فایده‌ای نداشت + فیلم

5 افسر پلیس یک پیرمرد بازنشسته را محاصره کرده، سر او را پایین گرفتند و به او دستبند زدند، تا جایی که پیرمرد از فشار رفتارهای این مامورها در حال اذیت شدن است.

به گزارش گروه چند رسانه‌ای باشگاه خبرنگاران، انگلیس نیز که همچون دیگر کشورهای اروپایی این روزها با رشد اقتصادی منفی روبرو است طی اقدامی کمک هزینه‌های صنعت حمل و نقل را کاهش داده است.

کاهش کمک هزینه‌های حمل و نقل، قشر ضعیف و بازنشستگان را با مشکل مواجه کرده و سبب شده تا در یکی از ایستگاه‌های قطار شهری در منطقه "شفیلد" دست به تظاهرات بزنند.

این تظاهرات با مداخله پلیس روبرو شد و آنها برای مقابله با این اعتراضات برخورد بدی را با معترضان انجام دادند.

در یکی از این درگیری‌ها 5 افسر پلیس یک پیرمرد بازنشسته را محاصره کرده، سر او را پایین گرفته و به او دستبند زده‌اند، تا جایی که پیرمرد از فشار رفتارهای این مامورها در حال اذیت شدن بوده و معترضان دیگر خواهان رها کردن این شهروند دربند هستند.

چنین رفتاری در کشورهایی که مدعی دموکراسی هستند به خصوص در آمریکا به وفور دیده شده و هر روز شاهدیم که کسانی که بایستی امنیت مردم را تامین کنند بیشتر در حال آزار و اذیت شهروندان خود هستند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
موسوی
۱۱:۳۷ ۰۴ تير ۱۳۹۳
یه جوری جو میدید انگار تو کشور های دیگه از جمله ایران با معترضان چطور برخورد میشه! همه جای جهان همینه فقط ما ادعامون بیشتره!!!
Japan
ناشناس
۰۸:۳۹ ۰۴ تير ۱۳۹۳
بازم ایران ما واقعا پلیس های ما آخر دموکراسین.