رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق سه‌شنبه با تمجید از فتوای مرجعیت برای دفاع از این کشور در برابر گروهک‌های تروریستی گفت وحدت عراقی‌ها و شجاعت آنان سدی در برابر طمع ورزی‌ها و طرح‌های اشتباه است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه  اینترنتی خبری الفرات نیوز، رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق سه‌شنبه با تمجید از فتوای مرجعیت برای دفاع از این کشور در برابر گروهک‌های تروریستی  گفت وحدت عراقی‌ها و شجاعت آنان سدی در برابر طمع ورزی‌ها و طرح‌های اشتباه است.

سید عمار حکیم این سخنان را در نشست شورای مرکزی مجلس اعلای اسلامی عراق مطرح و بر اهمیت وحدت بین ملت عراق تأکید کرد. وی از عراقی‌ها خواست به مسئولیتهای خود در قبال کشور و مقدسات به طور کامل عمل کنند.

سید عمار حکیم بار دیگر بر  لزوم ایجاد راهبرد امنیتی جامع در عراق تأکید کرد. وی از دعوت مرجعیت عالی دینی برای جهاد کفایی قدردانی کرد و گفت چنین دعوتی نشانگر دیدگاه عمیق مرجعیت از خطری است که متوجه کشور و عامل اساسی در  افزایش روحیه است.
سید عمار حکیم تأکید کرد عراق دین و جوانان معتقدی دارد.

وی درباره جنگ روانی و شایعات هشدار داد و از عراقی‌ها خواست فریب جنگ روانی و شایعات را نخورند. سید عمار حکیم از ساکنان استانهای نینوا و الانبار و صلاح الدین خواست در مقابل تروریسم ایستادگی کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: بین الملل ، حکیم ، مرجعیت ، عراق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار