فرمانده نیروهای زبده عراقی در استان صلاح الدین عراق و مسئول حمایت از امنیت پالایشگاه بیجی سه‌شنبه اعلام کرد این پالایشگاه در کنترل نیروهای عراقی است و همه شایعاتی که در خصوص این پالایشگاه منتشر می‌شود صحت ندارد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی خبری الفرات نیوز ، فرمانده نیروهای زبده عراقی در استان صلاح الدین عراق و مسئول حمایت از امنیت پالایشگاه بیجی سه‌شنبه اعلام کرد این پالایشگاه در کنترل نیروهای عراقی است و همه شایعاتی که در خصوص  این پالایشگاه منتشر می‌شود صحت ندارد. 

وی با اشاره به دفع حملات تروریست‌های تکفیری از دیشب تا بامدد سه شنبه گفت 70 تروریست در این درگیریها کشته شدند.

سرهنگ علی القریشی به الفرات نیوز گفت شایعات مغرضانه در خصوص کنترل باندهای تروریستی بر این پالایشگاه صحت ندارد.

وی افزود پالایشگاه بیجی در کنترل نیروهای امنیتی و نیروهای زبده و نیروی هوایی و سازمان مبارزه با تروریسم است و آنها با شجاعت تمام حملات تروریستی به پالایشگاه بیجی را که در شمال شهر تکریت مرکز  استان صلاح الدین قرار دارد دفع می‌کنند.

سرهنگ قریشی از وجود رسانه‌های دروغگویی که در تلاشند بر عزم و اراده نیروهای امنیتی و مردم تأثیر بگذارند ابراز تأسف و تأکید کرد؛ این پالایشگاه خدا را شکر در دست ماست.

وی خاطر نشان کرد:  نیروهای امنیتی ، نیروهای زبده ، نیروی هوایی و سازمان مبارزه با تروریسم از دیشب تا بامداد امروز حمله تروریست‌های بعثی را دفع کرده‌اند و 70 تروریست به هلاکت رسیده است و 14 خودروی حامل تجهیزات و اسلحه آنان منهدم شده است  و تروریستهای داخل این خودروها نیز کشته شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار