عزتیان گفت: در تمامی فعالیت‌های بهداشت حرفه‌ای که برای محیط‌های صنعتی غیر روستایی تعریف شده است عینا برای روستاها نیز تعریف شده که بهورزها وظیفه‌ی نظارت برحسن اجرای این مقررات را برعهده دارند.

رضا عزتیان رئیس اداره‌ی خدمات بهداشت حرفه‌ای و مشاغل کار وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: تمامی وظایفی که بر عهده‌ی بهداشت حرفه‌ای قرار داده شده است توسط بهورزها در پایین‌ترین سطوح تا مراکز بهداشت و درمان شهری و روستایی و بالاترین سطوح سیستم ارائه خدمات درمانی کشور پیگیری می شود.

وی افزود:بهورزها بسته خدماتی بهداشت حرفه‌ای را براساس دستورالعمل‌هایی که از مرکز سلامت محیط و کار به آنها ابلاغ شده است، در اختیار دارند که این نوع فعالیت‌ها و برنامه‌های بهداشت حرفه‌ای به راحتی در دسترس آنها قرار دارد.

وی ادامه داد: در سایت مرکز سلامت محیط و کار بهورزها به موازات سایر فعالیت‌هایی که دارند از قبیل مسائل غربالگری بیماری‌ها، بیماریابی و نظارت بر بهداشت عمومی، فعالیت‌های بهداشت حرفه‌ای را در قالب بازدید از کارگاه‌های خانگی و کارگاه‌های زیر 19 نفر انجام می‌دهند.

عزتیان خاطر نشان کرد: تمامی فعالیت‌های بهداشت حرفه‌ای که برای محیط‌های صنعتی غیر روستایی تعریف شده است عینا برای روستاها نیز تعریف شده که بهورزها وظیفه‌ی نظارت بر حسن اجرای این مقررات را بر عهده دارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار