آصفری در تذکر شفاهی:

دولت تدبیر و امید به فکر مشکلات اقتصادی و بیکاری جوانان باشد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: دولت تدبیر و امید باید درجهت حل مسائل اقتصادی مردم تلاش کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ محمدحسن آصفری نماینده اراک و کمیجان در تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز خطاب به رئیس‌جمهور گفت: مقام معظم رهبری امسال را سال مدیریت جهادی و عزم ملی نامگذاری کردند. ما بیش از 2000 پروژه نیمه کاره در کشور داریم، چرا در این ایام که مشکلات مردم از جمله گرانی، اقتصاد و مشکلات داخلی و خارجی و کارگری وجود دارد، استانداران شما اینقدر وقت خود را بیهوده تلف می‌کنند.
 
وی ادامه داد: استانداران شما در جلساتی شرکت می‌کنند که در این جلسات سخنرانی‌های ساختارشکنانه و مسائلی مطرح می‌شود که در راستای اهداف فتنه‌گران در نظام است.
 
آصفری تاکید کرد: آیا وقت نماینده عالی دولت شما در یک استان آنقدر باید بیهوده تلف شود که برای مسائل سیاسی و جریانات حزبی، گروهی تلف شده و در جلسه‌ای شرکت کنند که اهداف و آرمان نظام در آن زیر سوال رود.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس همچنین تاکید کرد: آیا تدبیر و اعتدال غیر از این است که حل مسائل اقتصادی مردم است و همچنین غیر از این است که مسائل کارگری و صنایع حل و فصل شود؟
 
وی تاکید کرد: دولت تدبیر و امید باید مشکل معیشتی مردم را حل کند.
 
این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: استاندارانی که نماینده عالی رئیس جمهور در یک استان هستند باید وقت خود را برای حل مسائل اقتصادی، سیاسی، کارگری، داخلی استان و امنیت منطقه خود قرار دهد.

انتهای پیام/
برچسب ها: دولت ، تدبیر ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار