وترن نیوز :

هدف آمریکا و اسرائیل کاهش نفوذ ایران در خاورمیانه است

یک رسانه آمریکایی ضمن معرفی داعش به عنوان محصول تولیدی امریکا، تاکید کرد هدف آمریکا و اسرائیل کاهش نفوذ ایران در خاورمیانه است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران،  پایگاه خبری وترن نیوز، در تحلیلی آورده داست: رویدادهای فعلی خاورمیانه و نزاع و درگیری به طور آشکار در جهت اختلال در جریان ذخایر نفتی خلیج فارس است و این مسئله بر اقتصاد جهانی بسیار تاثیر گذار خواهد بود و عواقب بسیاری دارد.

وترن نیوز در ادامه نوشت: "بنیامین نتانیاهو"، نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواستار حمله داعش علیه ایران و در واقع نبرد دوباره ایران و عراق است. هرگونه درگیری بین ایران و عراق که تلفات انسانی زیادی در بر دارد، بهترین گزینه برای مقابله با ایران هسته‌ای است.

این پایگاه خبری در ادامه نوشت: آمریکا، سران اطلاعاتی اسرائیل و آژانس بین‌المللی هسته‌ای می‌دانند که ایران قصد تولید سلاح هسته‌ای را ندارد اما با این وجود به تلاش جهت تهدید هسته‌ای نشان دادن ایران ادامه می دهند در حالیکه خاورمیانه تنها پاکستان و اسرائیل سلاح هسته‌ای در اختیار دارند.

«جاناتان مارشال"، تحلیلگر آمریکایی می‌گوید که اسرائیل از دیرباز تا امروز خواهان ادامه درگیری‌ها در خلیج فارس بوده است.

این پایگاه ادامه داد: هدف آمریکا  و اسرائیل در اصل بالکانیزه کردن منطقه و کاهش نفوذ ایران  در خاورمیانه است. در واقع داعش محصول تولیدی آمریکا به هدف نبرد نرم با ایران و علیه دولت "بشار اسد "است.

وترننیوز  افزود: اداعای امریکا مبنی "نبرد علیه ترویست"، اصطلاحیساختگی است و در واقع ادامه تلاش‌های انگلیس در قرن گذشته برای دستیابی و احاطه بر منابع نفتی غنی خاورمیانه است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار