مدیر اداره فرهنگی منطقه یک گفت: محفل انس با قران به مناسبت ماه رمضان با محوریت مساجد جامع در محلات سطح منطقه برگزار می‌شود.

شهرام پاشایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: شهرام پاشایی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، گفت: دعای ندبه و نیایش پس از افطار در کهف الشهدا محله ولنجک با همکاری سپاه جماران و سازمان فرهنگی هنری برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: با مشارکت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی و پایگاههای بسیج شهری مساجد برنامه‌های قرانی در سطح منطقه تا پایان تابستان برگزار می‌شود.

مدیر برنامه فرهنگی منطقه یک خاطر نشان کرد:‌مراسم غباررویی مساجد زیارتگاهها و اماکن مذهبی سطح منطقه با محوریت محله با مشارکت شهرداران نواحی مدیران محلات خانواده‌های معظم شهدا و هئیت امنا در دهه تکریم خانواده های معظم شهدا و هئیت امنا در دهه تکریم از 28 خرداد ماه آغاز و تا 6 تیرماه سال جاری ادامه دارد.

*تور یک روزه مشهد در دست بچه‌ها

بی‌نظیر سیاوشی مدیر اداره آموزشهای شهروندی منطقه یک گفت:‌بازدید کودکان مورخ 3 تیرماه از باغ پرندگاهن در راستای اجرای طرح شهر در دست بچه‌ها و با هدف کمک در جهت برقراری ارتباط آگاهانه و مسئولانه دانش آموزان با سطوح مختلف جامعه شهری برگزار شد و خانه کودک‌سرای محله درازشیب ناحیه 4 از باغ پرندگان دیدن کردند.

انتهای پیام /

برچسب ها: ماه ، رمضان ، انس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار