نماینده مردم اهواز در تذکر شفاهی خود در صحن علنی مجلس گفت: وضع آب شرب شهرستان کارون و بخش‌هایی از اهواز بغرنج است لذا لازم است وزیر نیرو سریعا تیمی را برای بررسی این معضل به خوزستان اعزام کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، سید شکرخدا موسوی نماینده مردم اهواز در تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز خطاب به وزیر نفت گفت: چرا نزدیک به یک سال است که جلوی جذب 800نفر از پذیرفته شدگان آزمون سراسری مناطق نفت خیز خوزستان را گرفته‌اید، آیا می‌دانید بیکاری و بدبختی یعنی چه؟ 

وی در ادامه مجددا خطاب به وزیر نفت اظهار داشت: چرا پروژه 2هزار واحدی کارگران زحمت کش مناطق نفت خیز جنوب را اجرا نمی‌کنید تا علی‌رغم اینکه چندین سال است پول این کارگران نزد وزارت نفت و راه و شهرسازی خوابیده است.

نماینده مردم اهواز در تذکر دیگری خطاب به وزیر کشور ادامه داد: چرا جلوی به کارگیری آزمون استانداری‌های کشور را گرفته‌اید، 200نفر در خوزستان  همه مراحل آزمون را گذرانده‌اند ولی متاسفانه جلوی جذب آنها گرفته شده است.

موسوی خطاب به وزیر نیرو نیز اظهار داشت: وضع آب شرب شهرستان کارون و بخش‌هایی از اهواز بغرنج است لذا سریعا تیمی را برای بررسی این معضل به خوزستان اعزام کنید.
 
وی در ادامه همچنین مجددا خطاب به وزیر نیرو گفت: چرا با بی‌حرمتی تمام مدیری غیر بومی را برای آب‌های استان معرفی کرده‌اید بدون اینکه احترامی به نمایندگان خوزستان گذاشته باشید.
 
نماینده مردم اهواز در پایان طی تذکری به معاون پارلمانی دولت در مجلس گفت: تعدادی از معاونین پارلمانی به هیچ وجه پاسخگوی خواسته‌ها و درخواست‌های نمایندگان نیستند که خواهشمند است در مورد این موضوع تاکیدات لازم را داشته باشید.

انتهای‌ پیام/
برچسب ها: وزیر ، کشور ، غرق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار