مدیرعامل صندوق مهر امام رضا(ع) استان ایلام گفت: 110 میلیارد ریال تسهیلات سال گذشته برای اجرای طرح های خود اشتغالی در استان پرداخت شده است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ غلام یاسمی با بیان اینکه با کمک این وام ها بیش از 800 فرصت شغلی برای جوانان استان ایجاد شده افزود: بیشتر طرح هایی که صندوق مهر امام رضا برای حمایت و ایجاد آنها وام پرداخت کرده شامل کارگاه های قالیبافی، پروژه های حوزه خدمات، کشاورزی، فنی و علمی بوده اند.
وی افزود:  این صندوق با هدف حمایت از جوانان جویای کار و به منظور ایجاد اشتغال آنان وام های ویژه ای اختصاص می دهد که با رعایت ضوابط و شرایط قانونی پرداخت می شود.
مدیرعامل صندوق مهر رضا ایلام بیان کرد: با توجه به پایش جدی و مستمر در مراحل مختلف پرداخت تسهیلات تا ایجاد و راه اندازی کسب و کار به ویژه مشاغل خانگی و خود اشتغالی بیش از 90 درصد طرح ها به سرانجام رسیده و اکنون فعال است.
یاسمی گفت: مدیران عامل صندوق مهر امام رضا(ع) در مرکز قول مساعد داده اند که در صورت وصول تسهیلات پرداختی 10 درصد بیش از سهم استان به میزان اعتبارهای ایلام اضافه کنند.
وی ابراز امیدواری کرد که با همکاری دستگاه های اجرایی متولی و همت والای جوانان جویای کار در راه اندازی مشاغل خانگی و خود اشتغالی وام های این صندوق گره گشای بخشی از مشکلات اشتغال جوانان استان باشد.
نرخ بیکاری جمعیت فعال استان 585 هزار نفری ایلام زیر 14 درصد است.
 
 
 
 
 انتهای پیام/ش/ن
 
برچسب ها: پرداخت ، وام ، خواشتغالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.