رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دردانشگاه های استان مرکزی گفت: جمهوری اسلامی کانون قدرت نمایی مذهب تشییع در جهان است و الگوی حکومتداری اسلامی به ابتکار امام راحل امروز در دنیا می درخشد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، حجت الاسلام ایمانی مقدم افزود: به برکت ایدئولوژی اسلام گرای شیعه امروز مسیر بشریت در حال تغییر و تحول است و حرکت تمامی ملت های تحت ستم به سمت معنویت و ظلم ستیزی است.
وی گفت: دشمنان اسلام به شدت از قدرت و منطق شیعه در هراس هستند و عامل تمامی دسیسه ها و توطئه علیه شیعیان مظلوم این مساله است.
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان مرکزی گفت : دنیا در یک پیچش تمدنی مهم قرار گرفته و در قرن معاصر ادبیات ارتباط و قدرت برمبنای عقلانیت، اعتدال و معنویت گرایی تعریف می شود.
حجت الاسلام ایمانی مقدم، با اشاره به اینکه استادان دانشگاه ها در این برهه و مقطع زمانی مسوولیت و نقش بسیار حساسی دارند، افزود: گروه های نخبه و فرهیختگان علمی و نظری در ایده پردازی، اشاعه تقکر و مبانی فکری حاکمیت اسلامی و تحلیل صحیح رخدادها نقش اساسی دارند و بایدراهبری افکار عمومی را به شایستگی برعهده گیرند.
وی افزود: باوجود تهاجم سنگین فرهنگی و جنگ نرم دشمنان علیه معنویت و مذهب تشییع، اکنون گرایش عمیقی در بین جوانان داخل و خارج از کشور به عرفان شیعی به وجود آمده که سرمایه ای غنی و باارزش است./ش/ن
/
برچسب ها: محور ، قدرت ، نمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.