ليبرمن: نيروهای اسد مسئول کشته شدن نوجوان اسرائيلی هستند

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی ادعا کرد نیروهای وفادار به رئیس جمهوری سوریه مسئول حمله روز یکشنبه و کشته شدن یک اسراییلی در بلندی های جولان هستند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز ،  "آویگدور لیبرمن" وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی روز سه شنبه ادعا کرد نیروهای وفادار به بشار اسد رئیس جمهوری سوریه مسئول حمله روز یکشنبه و کشته شدن یک اسراییلی در بلندی های جولان هستند.

لیبرمن در مصاحبه با رادیو اسراییل گفت : " با توجه به اطلاعات و تجزیه و تحلیل ها ، روشن است که نیروهای سوریه مسئول این حمله و کشته شدن نوجوان اسراییلی هستند و باید تاوان این کار را بپردازند. امیدوارم دمشق این پیام را بگیرد. "

وی افزود : " فکر می کنم اسراییل دقیقا همانطوری که باید ، به این حمله پاسخ داد. ما نمی توانیم بدون آنکه کسی را مسئول بدانیم چشممان را روی کشته شدن این نوجوان اسراییلی ببندیم."

یک فروند موشک ضد تانک روز یکشنبه از سوریه شلیک و یک نوجوان اسرائیلی کشته شد که این اقدام حملات زمینی و هوایی اسراییل را به مواضع ارتش سوریه به دنبال داشت که گفته می شود در این حملات 10 نظامی سوری کشته شدند.

اسرائیل بخش غربی بلندی های جولان را در جنگ 1967 میلادی از سوریه گرفت و ضمیمه خود کرد اما این اقدام به لحاظ بین المللی به رسمیت شناخته نشده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار