طلا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اولین جلسه کمیته‌های پنج‌گانه مجمع نمایندگان تهران، شنبه آینده برگزار می‌شود+ دستور کار

سخنگوی مجمع نمایندگان تهران از برگزاری اولین جلسه کمیته‌های پنج‌گانه مجمع نمایندگان تهران برای رسیدگی به مشکلات این استان در شنبه آینده خبر داد و گفت: هرکدام از این کمیته‌ها با ترکیب دو نفر از اعضای مجمع نمایندگان تهران، دو نفر از اعضای شورای شهر، دو نفر از معاونین شهرداری و یک نفر از معاونین استانداری تشکیل خواهد شد.

حسین طلا سخنگوی مجمع نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، اظهارداشت: در جلسات مشترک ما بین مجمع نمایندگان تهران، شورای اسلامی شهر تهران، استانداری تهران و شهرداری تهران مقرر شد، کمیته‌های مشترک جهت بررسی مشکلات و مسائل مربوط به شهر تهران تشکیل شود.
 
وی ادامه داد: این 5 کمیته عبارتند از کمیته شهرسازی، معماری و توسعه شهری، کمیته فرهنگی، آموزشی، اجتماعی و انتظامی، کمیته حمل و نقل، ترافیک و عمران شهری، کمیته برنامه و بودجه و اقتصاد شهری و کمیته سلامت، محیط زیست، خدمات شهری، بحران و ایمنی که هرکدام از این کمیته‌ها با ترکیب دو نفر از اعضای مجمع نمایندگان تهران، دو نفر از اعضای شورای شهر ، دو نفر از معاونین شهرداری  و یک نفر از معاونین استانداری تشکیل خواهد شد.
 
سخنگوی مجمع نمایندگان تهران تصریح کرد: از همین رو این 5 کمیته مشترک در روز شنبه هفته آینده(7 تیرماه) در محل شورای شهر تهران جلسه مشترکی را برگزار خواهند کرد.

طلا  در پایان خاطرنشان کرد: دستور اولین جلسه این کارگروه‌ها تعیین رئیس ، نایب‌رئیس و دبیر خواهد بود، همچنین در خصوص تاریخ و ساعت جلسات و محل دبیرخانه نیز تصمیم‌گیری خواهد شد.

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار