وزیر آموزش و پرورش طی حکمی، محمد روشنی را به سمت مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت آموزش و پرورش منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با حکم علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش و پیشنهاد معاونت حقوقی و امور مجلس این وزارتخانه،  محمد روشنی به سمت مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت آموزش و پرورش منصوب شد.

در این حکم بر پیروی از منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های رئیس جمهور و هماهنگی با معاونان و مدیران کل و مشارکت کارشناسان و مدیران کل استان‌ها برای تعالی اهداف آموزش و پرورش تأکید شده است.

بر اساس این حکم، تعالی مثبت، مؤثر و سازنده با مجلس شورای اسلامی»،« ایجاد بستر و زمینه مناسب جهت استفاده از ظرفیت عظیم قوه مقننه،حضور مستمر در مجلس شورای اسلامی و پیگیری طرح‌ها و لوایح مربوط به آموزش و پرورش در کمیسیون‌های تخصصی»، «برقراری ارتباط با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و نمایندگان سیاسی دولت مرتبط با مسایل آموزش و پرورش»، «بررسی و اظهار نظر در مورد پیش نویس طرح‌ها و لوایح، تصویب نامه‌ها، آیین‌نامه‌ها و... » و «پیگیری گزارش‌های کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اعزام کارشناسان مربوط به استان‌ها با هماهنگی دفتر بازرسی و تهیه گزارش و تنظیم پاسخ دقیق» از انتظارات ویژه وزارت آموزش و پرورش از سِمت تصریح شده است.  

در کارنامه سوابق محمد روشنی مشاور معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، معاون مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران دیده می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: روشنی ، مجلس ، پرورش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.