قهرمانان كاراته دانشجويان صبح امروز سه شنبه 3 تير ماه 93 به كشور بازگشتند.

صاحب الزماني رئيس انجمن كاراته دانشجويان در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: آخرين روز از رقابت‌های کاراته دانشجويان جهان با كسب یک نشان طلا براي تیم کمیته مردان كشورمان و كسب مقام نایب قهرماني مجموع زنان و مردان در مونته نگرو دنبال شد. 

وي افزود: در مسابقات روز پاياني امروز تیم کمیته مردان کشورمان با کسب 3 برد متوالی به دیدار پایانی کومیته تیمی راه یافت. تیم کاراته دانشجویان ایران در دور نخست این پیکارها با نتیجه 3 بر صفر برابر تیم چین تایپه به پیروزی رسید. در ادامه مقابل تیم برزیل نیز 3 بر صفر به برتری دست یافت و سپس در دور نیمه نهایی با حساب 4 بر 1 تیم جمهوری آذربایجان را از پیش رو برداشت.

صاحب الزماني تصريح كرد: تیم دانشجویان ایران عصر امروز برای تصاحب مدال طلای کومیته تیمی مردان با ترکیب سجاد گنج زاده، علی فداکار، امیر مهدی زاده، سعید احمدی، ابراهیم حسن بیگی و ذبیح اله پورشیب، به مصاف تیم مقدونیه رفت که توانست با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی برسد و به مقام قهرمانی و مدال طلا این مسابقات دست یابد، البته بيش از اين هم تيم کاراته كشورمان موفق به کسب 2 مدال طلا (امیر مهدی زاده و سحر کرجی)، یک نقره (رزیتا علیپور) و 4 برنز (کومیته تیمی زنان، حمیده عباسعلی، ذبیح اله پورشیب و سجاد گنج زاده) از این رقابت‌ها شده بود. 
  
نایب قهرمانی تیم کاراته دانشجویان ایران 

صاحب الزماني درادامه گفت: تیم ملی کاراته دانشجویان ایران با کسب 8 مدال: 3 طلا، یک نقره و 4 برنز نایب قهرمان نهمین دوره رقابتهای کاراته دانشجویان جهان شد. 

وي افزود: در پایان این دوره از مسابقات ژاپن با با کسب 5 طلا،3  نقره و 2 برنز در صدر جدول توزیع مدالها قرار گرفت و پس از ایران، تیم مصر با 2 طلا، 3 نقره و یک برنز سوم شد، همچنین اسلواکی با یک طلا، 3 نقره و یک برنز عنوان چهارم را کسب کرد. مقدونیه با یک طلا، 2 نقره و یک برنز پنجم شد. فرانسه با یک طلا، یک نقره و 3 برنز در جای ششم ایستاد. مونته نگرو با یک طلا و 2 بزنز هفتم شد. بلاروس و مجارستان با یک طلا و یک برنز هشتم شدند و برزیل و اتریش هم با یک نقره و 2 برنز مکان نهم را به خود اختصاص دادند. 

قهرمانان بامداد امروز به تهران آمدند

صاحب الزماني تصريح كرد: تيم ملی کاراته دانشجويان بعد از كسب 8 مدال ارزشمند از نهمین دوره رقابت‌های کاراته دانشجويان جهان ساعت 3:50 بامداد امروز سوم تیرماه وارد فرودگاه امام خميني (ره) شدند.

نهمین دوره مسابقات کاراته  قهرماني دانشجويان جهان با حضور با حضور 319 کاراته‌کا از 47 کشور به میزبانی مونته نگرو از  28 خرداد لغایت یکم تیرماه در مونته نگرو برگزار شد.


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار